رپرتاژ اگهی /

از سوختن تا ساختن بهترین زندگی با انواع دستکش

از سوختن تا ساختن بهترین زندگی با انواع دستکش
کدخبر : 43912

دیگر شرایط همین است باید بسوزی و بسازی گذشته است امروز باید ساخت و لذت برد. برای ساختن بهترین زندگی ما به شما ورود به حوزه دستکش را معرفی می‌کنیم که حوزه ای بسیار پولساز می باشد. در این مطلب درباره سه نوع آن جهت آشنایی بیشتر صحبت می کنیم.

دستکش ساق بلند

در این مقاله قصد داریم به این موضوع که هنگام انتخاب دستکش ساق بلند مقاوم در برابر حرارت چه ویژگی و کاربرد هایی را مدنظر داشته باشید بپردازیم. داشتن اطلاعات کامل از دستکش های مقاوم در برابر حرارت می تواند به شما و همکاران یا کارمندانتان اطمینان دهد که هرگز مجبور به بازی با آتش نباشید.

دستکش مقاوم حرارتی در برابر حرارت به شما این امکان را می دهد که ایمن کار کنید و در عین حال از تماس با سطوح و شرایط خطرناک در امان باشید. دستکش مقاوم در برابر حرارت مناسب برای کار شما به عواملی مرتبط با اجسام داغ که در حال جابجایی هستند بستگی دارد مانند: درجه حرارت، وزن، حجم کار، مدت زمان کار هنگامی که با توجه به نیاز خود بهترین مواد را تایین کردید، زمان آن است که در نظر بگیرید که آیا کارگران شما در کار خود به حفاظت تخصصی در برابر دیگر خطرات احتیاج دارند یا خیر.

دستکش

در اوایل پیدایش دستکش بعد از مدتی دستکشهای گلدوزی به عنوان دستکشهایی برای پادشاهان و نشان دادن شکوه آنها استفاده می شد و زمانی که هنری دوم را می خواستند دفن کنند در لباس تاجگذاری و با دستکش او را دفن کردند و اینها همه نشانه‌ های این می باشد که دستکش از زمانهای زیادی وجود داشتند اما دستخوش تغییراتی شده اند و به صورت نوعهای متفاوتی تولید شدند که امروزه که امروز از آن برای شرایط و مکانهای مختلف بسیار وجود دارد و به راحتی می توان انواع آنها را تهیه کرد و مورد کاربرد قرار داد.

دستکش نسوز فر

پلیسی را در نظر بگیرید که در حین انجام ماموریت در صحنه جرم می باشند و برای اینکه شواهد باقی بماند جای انگشتان آن روی صحنه و لوازم نباشد به این منظور از دستکش نسوز فر استفاده می کنند و مجرمان برای اینکه از انگشتان و دستان خود اثری نگذارند از دستکش لاتکس استفاده می کنند علاوه بر تمام مواردی که گفته شد نیتریل برای بسیاری از کارها می توان از آن استفاده کرد شما حتی می توانید از این نوع دستکشها در مواقع آشپزی و غیره  به کار ببرید.

در بالا اشاره کردیم که دستکش ایمنی وجود دارد که بدون انگشت می باشد این دستکشها برای زمانی مفید می باشد که انگشتان آزاد باشد و باعث محدودیت افراد هنگام کار نشود مثلاً فردی که دوچرخه سواری می کند و یا با موتور مسابقه برگزار می‌کند و یا حتی نوازندگی گیتار انجام می  دهد برای این که هم بتواند به راحتی کارش را انجام دهد و هم در مقابل هوای سرد حفظ شود و دستانش گرم شود از آن استفاده می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه