رپرتاژ اگهی /

با یک راهکار تکنیکال موانع را کنار گذاشتم و به ثروت رسیدم

با یک راهکار تکنیکال موانع را کنار گذاشتم و به ثروت رسیدم
کدخبر : 43913

خیلی ها از من سوال می کنند که رمز ثروت شدنم در چیست باید بگویم من با یک راهکار تکنیکال تمام جوانب را در نظر گرفتم و وارد حوزه کاری ظروف شدم این انتخاب انقلابی در کسب و کار من ایجاد کرد و زندگی ام را به سمت ثروت سوق داد، از شما دعوت می کنم با چند نمونه از ظروف آشنا شوید.

اردو خوری چوبی

اگر شما عاشق سرو کردن انواع پیش غذا، خوراکی های کوچک، سالاد و دسرهای مختلف هستید و یا جز دسته افرادی خوش ذوقی هستید، که به تزیین میز پذیرایی علاقه زیادی دارند، پس در جرگه استفاده کنندگان از انواع اردوخوری ها به ویژه اردو خوری چوبی  قرار می گیرید. همان طور که اطلاع دارید اردوخوری بسیار متنوع است، به علت گستردگی و تنوع دامنه کارایی و کاربرد اردوخوری خرید یک یا چند نمونه از این محصول برای هر خانه ای ضروری است. اما اینکه چگونه بهترین استفاده را از اردوخوری ها برای تزیین سفره یا انواع میز داشته باشیم، مقوله ای است که امروز در اینجا می خواهیم در مورد آن بحث کنیم.

اردو خوری درب دار

اصلی ترین کارایی اردو خوری درب دار در تزیین میز و قرار دادن خوراکی های هم شکل و یا هم خانواده به صورت مجزا اما متحد در کنار هم می باشد. هر چه مهمانی رسمی تر باشد، تعداد انواع خوراکی ها و یا دورچین ها بیشتر می شود. قرار دادن ظروف متعدد و مختلف بر روی یک میز کاری جز ایجاد به هم ریختگی و آشفتگی انجام نمی دهد. چنین میزهایی مهمانان را سردرگم کرده و شخصیت نامناسبی از شما در ذهن آن ها حک می کند. خوشبختانه کاربرد اردوخوری یک راه حل ساده است که در این مواقع به کمک شما می آید.

ظروف نقره

همانطور که می دانید ظروف نقره یکی از پرکاربردترین انواع ظروف می باشد. نقره کاملا بدون باکتری است، از این رو بسیار اهمیت دارد که غذا و نوشیدنی های خود را در ظروف نقره میل کنید. ظروف نقره نیازی به استرلیزه کردن با قرار دادن زمانی طولانی در آب جوش ندارند. تنها یک شستشوی ساده با آب گرم کافی است. نقره نه تنها خود باکتری ندارد بلکه توانایی از بین بردن باکتری ها را دارا است. از ظروف نقره برای غذا دادن به کودکان و سالمندان نیز استفاده شود. زمانی که ما غذای داغ را در ظروف نقره قرار می دهیم، واکنش هایی رخ می ‌دهد. این اتفاق باعث از بین رفتن باکتری‌های موجود در غذا می‌شود. به همین دلیل استفاده از ظروف نقره برای تغذیه کودکان بسیار مفید است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه