رپرتاژ اگهی /

آیا می شود با محصول اسانس به ثروت رسید

آیا می شود با محصول اسانس به ثروت رسید
کدخبر : 43954

شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که مگر می شود با فروش محصول به درآمد رسید و این همان بازاریابی است و... اما من به شما می گویم که روش جدید کسب وکار فروش به صورت عمده است که نه نیازی به بازاریابی به سبک الان را دارد و نه نیازی به پول زیاد من تنوانستم با کمترین پول وارد حوزه اسانس بشوم و به ثروت زیادی رسیدم در اینجا به شما چند نمونه از انواع اسانس را معرفی میکنم تا با این سبک جدید آشنا شوید.

اسانس گل سرخ

امروزه مردم از اسانس های معطر و خوراکی بسیار زیاد استفاده می کند و قیمت اسانس گل سرخ با توجه به حجم آن متفاوت است.

اسانس گل سرخ یکی از بهترین و با کیفیت ترین و مهم ترین اسانس هایی است که در زمینه عطرسازی و آرایشی _ بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد.

تفاوت اسانس گل سرخ ارگانیک با غیر ارگانیک: در اینجا دو موضوع مورد بحث است اول کیفیت اسانس، دوم قیمت اسانس ارگانیک یا غیر ارگانیک بودن اسانس در کیفیت آن هیچ تاثیری ندارند تنها تفاوت آن در کود گیاه هست برخی از مشتریان می گویند می خواهیم اسانس ما ارگانیک باشد یعنی حتی کودی هم که به گیاه دادند از کمپوست همون گیاه باشد و از هیچ گونه کدو شیمیایی استفاده نشده باشد.

این اسانس همان ماده زرد رنگی است که مستقیم از گلاب درجه 1 به دست می آید که برای تولید یک کیلو اسانس تقریباً ۵ الی ۶ تن گل سرخ لازم خواهیم داشت.

اسانس گیاهی

امروزه مردم از اسانس های معطر و خوراکی بسیار زیاد استفاده می کند و قیمت اسانس گیاهی با توجه به حجم آن متفاوت است.

اسانس ها ترکیبات معطری هستند که در گیاه های مختلف یافت می شوند. اسانس مخلوطی از مواد مختلف با ترکیبات شیمیایی مختلف بوده که بو و عطر قوی دارند و با نام عطرمایه نیز شناخته می شوند.

همانطور که می دانید عصاره به وضوح انتخابی با کیفیت و سالم تر است. به عنوان مثال اسانس وانیل حاوی مقدار زیادی مواد مصنوعی و شیمیایی است و اگرچه شما را بیمار نمی کند ولی یک محصول طبیعی مانند عصاره وانیل انتخاب بسیار سالم تری است.

عصاره  محلولی است که حاوی تمام مواد مفید گیاه از جمله تاننها، موسیلاژها، اسانس ها و … می باشد. در حالی که اسانسها بطور عمده، ترکیبات ترپنی یا مشتقات ترپنی را شامل می شوند. این ترکیبات معمولاً از بو و مزه تندی برخوردارند و وزن مخصوص آنها اغلب از آب کمتر است. این مواد به روغن های فرار یا روغن های خاص نیز معروفند.

عرق شامل اسانس که درواقع ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی آن است همراه با مقدار زیادی آب است که عرق را تشکیل می دهد.

اسانس وانیل

امروزه مردم از اسانس های معطر و خوراکی بسیار زیاد استفاده می کند و قیمت اسانس وانیل با توجه به حجم آن متفاوت است.

وانیل نوعی دانه خوراکی است و به دلیل عطر خوشی که دارد در دستور تهیه انواع خوراکیها مورد استفاده قرار گرفته و از طعم خوبی هم برخوردار می باشد.

مراحل تهیه اسانس وانیل کمی تخصصی و زمانبر است و نیازمند آگاهی کامل کشاورزان از زمان درست برداشت دانه های می باشد.

اما جالب اینجاست که در ابتدا اسانس پودری وانیل تولید می شود و سپس برحسب نیاز و تقاضای بازار از آن اسانس وانیل مایع تهیه خواهد شد.

برای تهیه اسانس وانیل لازم است یک حلال برای استخراج دانه ها به کار برده شود و با تخمیر لوبیای وانیل می توان به عطر خوش آن دست پیدا کرد.

سپس در تهیه انواع بستنی، بیسکوییت، کیک، کلوچه شکلات خارجی و غیره مورد استفاده قرار داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه