رپرتاژ اگهی /

به آسانی در مسیر ثروتسازی گام بگذارید

به آسانی در مسیر ثروتسازی گام بگذارید
کدخبر : 43955

مسیر های زیادی برای فعالیت وجود دارد اما فرد باهوش و زیرک کسی که از مسیر شروع به کار کند که ثروتمند شدن را به راحتی برای خود رقم بزند. یکی از این حوزه ها انواع دستمال میباشد که در این مقاله هدفمان این است اطلاعات مفیدی را ارائه کنیم.

دستمال نخی

در ابتدا می خواهیم درباره پخش با بهترین قیمت دستمال نخی آشپزخانه جادویی یزد به صورت عمده و ارزان صحبت کنیم. این دستمال نخی دارای ضخامت فوق العاده ای بوده که برای نظافت هر سطحی مورد استفاده قرار می گیرد. اولین دستمال حدود 1950 سال پیش از میلاد مسیح در جنوب آسیا بافته شده و مورد استفاده قرار گرفت و در گذر زمان با استفاده از روش های مختلف پارچه هایی با نرمی و جذابیت بالا ساخته شد. امروزه پخش دستمال نخی آشپزخانه بسیار زیاد بوده و توسط بیشتر خانواده های ایرانی استفاده می شود. به دلیل اینکه این دستمال ها جذب بیشتری دارند و در مدت زمان بیشتری می توان از آن ها استفاده کرد. از قدیم الایام نظافت منزل امری بسیار مهم بوده و هر خانواده ایرانی به آن توجه بسیار خاصی دارد. بهتر است بدانید در صورتی که دستمال نخی توانایی پاک کردن بعضی از لکه ها را نداشت می توانید از خمیر دندان برای پاک سازی آن استفاده کنید.

دستمال توالت

یکی از ملزومات جهت رعایت بهداشت فردی در خانه و محلهای عمومی دستمال توالت دوقلو می باشد که قیمت دستمال توالت از تنوع زیادی در بازار برخوردار می باشد و دلیل آن هم استفاده از مواد اولیه ی گوناگون در فرایند تولید آنها توسط تولید کنندگان می باشد. این محصول از موادی شبیه به کاغذ تولید شده و در انواع سه لایه، چهار لایه و پنج لایه در دسترس خریداران می باشد، اما برخی تولید کنندگان برای افزایش کیفیت محصول از یک لایه اضافه تر استفاده نموده اند تا مصرف کننده در مصرف آن راحتی بیشتری داشته باشد. همچنین برخی دیگر از تولید کنندگان جهت رفاه بیشتر مردم و مطبوع نمودن محیط سرویسهای بهداشتی از نوعی عطر مخصوص در فرایند تولید استفاده می5 نمایند تا حس آرامش به مصرف کننده القا شود و نیز این عطر خاصیت میکروب کشی و قارچ کشی نیز دارد، البته استفاده ی زیاد از این محصول توصیه نمی شود و دلیل آن هم ایجاد حساسیت در برخی افراد مستعد می باشد.

دستمال فانتزی

در کارخانه های دستمال کاغذی، با کمترین قیمت دستمال فانتزی در طرحهای متنوع تولید می شوند. دستمال کاغذیها انواع مختلفی دارند که عبارتند از دستمال کاغذی رولی دوقلو یا یک قلو، دستمال کاغذی ساده یا طرحدار، دستمال کاغذی عطری خشک یا دستمال مرطوب، دستمال کاغذی فله ای، دستمال کاغذی جیبی، دستمال مرطوب آرایشی. دستمال مرطوب آرایشی که به آن حوله مرطوب یا دستمال ضد عفونی کننده هم می گویند که پیش از مصرف مرطوب شده اند و عمدتا برای تمیز کردن و ضد عفونی استفاده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه