رپرتاژ اگهی /

چگونه با ترازو به درآمد رسیدم؟

چگونه با ترازو به درآمد رسیدم؟
کدخبر : 43956

از شغلم راضی نبودم و به دنبال راهی برای رسیدن به درآمد بیشتر و زندگی راحت بودم. یک شب برای خرید میوه به میوه فروشی محل رفته بودم، وقتی شاگرد میوه فروشی داشت میوه ها را وزن میکرد توی فکر فرو رفته بودم که یک ترازو چقدر کار رو آسان تر کرده. همان جا جرقه ای توی ذهنم زده شد و تجارت ترازو را آغاز کردم. ترازو زندگی من را متحول کرد.

 ترازو دیجیتال

قیمت ترازو دیجیتال به جنس آن بستگی دارد. امروزه در اکثر صنایع از ترازو دیجیتال استفاده می‌شود که این وسیله برای به دست آوردن وزن اجسام مورد استفاده قرار می‌گیرد. در هنگام خرید ترازو دیجیتال باید به کیفیت و کارایی ترازو توجه شود. اگر شما صاحب فروشگاه های مختلف مواد غذایی، سوپر مارکت، شیرینی فروشی یا غیره می باشید خرید یک ترازوی دیجیتال فروشگاهی با کیفیت و پیشرفته باید اولین الویت شما باشد.

 

 

ترازو آشپزخانه

قیمت ترازو آشپزخانه به جنس بدنه و برند تولیدی بستگی دارد. برای اندازه گیری با ترازو آشپزخانه ایرانی بایستی ابتدا شی و یا ماده را بر روی آن بگذاید تا وزن یک کرنش داخلی ایجاد کند و ترازو نغییری که به وجود می اید را به سیگنال‌ های الکتریکی مبدل می کند و اندازه را بروی صفحه نمایشی که داراد به کاربر نشان می‌دهد. اولین نمونه از ترازوی خانگی که در سال‌های پیش توسط افراد استفاده می‌شد می‌توانیم به ترازو متعادل اشاره کنیم که طرز کار کردن با آن بسیار ساده می‌باشد و کاربر می تواند تمام محصولات را با استفاده از آن اندازه گیری کند این ترازو نمی تواند تغییرات زیاد وزن مانند کوچگ یا بزرگ بودن را در حجم زیاد نشان دهد چرا که برای اندازه گیری باید در یک طرف آن جسمی قرار داد که این جسم همیشه نمی تواند مواد را به درستی اندازه گیری کند.

 

 

ترازو پزشکی

قیمت ترازو پزشکی بستگی به کارایی و جنس آن دارد. ترازوهایی که در مراکز پزشکی، درمانگاه ها و بیمارستان ها و در موارد برای خدمات پرستاری استفاده می شوند به آنها ترازو پزشکی می گویند که دارای قابلیتهای مختلفی مانند به دست آوردن میزان BMI بدن، محاسبه وزن نوزاد، سنجیدن قند خون، محاسبه مقدار فشار خون و سنجد قد می‌باشد. به طور کلی برای سنجیدن معیارهای اندازه گیری سلامتی از ترازوی پزشکی استفاده می کنند به همین دلیل در انواع مختلفی تولید می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه