رپرتاژ اگهی /

یک درخت برایم ثروت ساز شد

یک درخت برایم ثروت ساز شد
کدخبر : 43960

حتما برایتان سوال شده است که من ثروت امروزم را چگونه به دست آورده ام، باید به شما بگویم که من تنها با استفاده از درخت برگ مو توانستم ثروتمند شوم آن هم به این شکل که با کاشتن چند عدد از این درخت در حیاط منزلمان و ارسال برگ های آن به سراسر ایران به درآمدی رسیدم که موجب کسب ثروتم شد.

برگ مو تازه

قیمت برگ مو تازه با احتساب هزینه های جانبی، بسیار به صرفه بوده و به راحتی هر مصرف کننده ای می تواند آن را تهیه و به مصرف برساند. شورهای خیار، کلم و برگ مو از پر مصرف ترین محصولات هستند که میتوان نام برد.

برگ مو یا برگ انگور به دلیل داشتن مواد مغذی و مفید، بسیار پر طرفدار می باشد و تاثیرات بسیار زیادی در برنامه رژیم لاغری افراد دارای اضافه وزن یا به اصطلاح چاق دارد.

از این رو به دلیل تقاضای زیادی که در بازار برای خرید شور برگ مو لیمو به وجود آمده است بسیاری از تولید کنندگان خانگی به وسیله مواد اولیه ارزان این شور را درست کرده و می فروشند.

این روز ها انواع شورها در بازار موجود می باشد زیرا شور کردن و استفاده از نمک ها از گذشته تا همین زمان حال یکی از راه های نگهداری مواد غذایی مخصوصا سبزیجات بوده و همواره با گذشت زمان این روش، تبدیل به یک راه مفید برای تهیه چاشنی های خوشمزه در کنار غذا شده است.

برگ مو دلمه

اصولا به خاطر این که برگ مو در فصل پاییز سفت و زرد است از شور برگ مو در این ایام استفاده می شود بهتر است اگر قصد اطلاع از قیمت برگ مو دلمه عالی را دارید می توانید از مراکز و سایت های تخصصی و معتبر تهیه کنید.

وقتی اسم برگ مو به گوش ما می خورد، اولین چیزی که به ذهن ما می رسد دلمه است برای تهیه شور برگ مو لیمو ملس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. برای این که بتوانیم این غذای پر طرفدار و خوشمزه را در تمام فصل های سال درست کنیم فقط باید از برگ انگور تازه شور استفاده کنیم.

برای این که شور برگ مو ملس طعم ملسی داشته باشد می توانید از لیمو های ورقه ای خشک شده یا تازه استفاده کنید در صورتی که به هیچ یک از آن ها دسترسی نداشتید می توانید از آبلیموی طبیعی به صورت چند قطره استفاده کنید.

شما می توانید با این برگ مو هایی که به صورت کنسرو شده در یخچال نگهداری کردید یک دلمه ملس و خوشمزه درست کنید.

برگ مو شور

قیمت برگ مو شور بسیار ارزان است و در مورد برگ درخت انگور باید گفت که طرز استفاده از برگ مو شور به چند روش انجام می گیرد و اولین روش آن، این است که مقداری برگ مو که همان برگ انگور است را شسته و در داخل یک شیشه قرار می دهید، مقدار نسبتا زیادی نمک را در داخل شیشه می ریزید. و سپس مقداری سرکه به آن اضافه می کنید. ظرف شیشه را داخل یک قابلمه کوچک ریخته و قابلمه را پر از آب خواهید کرد. بمدت یک ربع قابلمه را جوشانده و بعد از آن که برگ مو آماده شد. زیر قابلمه را خاموش کرده تا حرارت آن کم شود، تا وقتی که بطور کامل خنک نشده نباید شیشه را از آب خارج کنید و پس از آن تا مدت یک هفته برگ مو باید در شیشه قرار بگیرد و پس از آن قابل مصرف می باشد. برگ مو را می توانید در خوراک دلمه استفاده کرد و بسیار غذا را لذیذ می کند. با اضافه کردن ادویه جات مربوطه به راحتی یک وعده کامل غذا را با برگ مو تجربه کنید. البته که خیلی از افراد برگ مو را به صورت خام مصرف می کنند. و در خورشت های بسیاری این برگ را اضافه می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه