رپرتاژ اگهی

شرکت واردات کالا از چین

شرکت واردات کالا از چین
کدخبر : 44012

آیا با بهترین شرکت واردات کالا از چین آشنا هستید؟ آیا می دانید بهترین شرکت واردات کالا در زمینه چه خدماتی فعالیت دارد و همکاری با آن از چه طریقی امکان پذیر است؟ برای آشنایی با سر تا صد واردات با بهترین شرکت تجاری یعنی بازرگانی علی والا همراه باشید.

آیا با بهترین شرکت واردات کالا از چین آشنا هستید؟ آیا می دانید بهترین شرکت واردات کالا در زمینه چه خدماتی فعالیت دارد و همکاری با آن از چه طریقی امکان پذیر است؟ برای آشنایی با سر تا صد واردات با بهترین شرکت تجاری یعنی بازرگانی علی والا همراه باشید.

 

واردات کالا از چین

واردات به عنوان یک پروسه بین المللی است که برای تامین نیاز هر جامعه ای صورت می گیرد. حال اینکه وارد کنندگان اقدام به واردات انواع محصولات مختلف مورد نیاز بازار می‌کنند که برای آنها سود و منفعت بسیار زیادی داشته باشد. البته باید گفت که شرکت های بسیار زیادی در این راستا واردات ارزان از چین می کنند قطعاً که تجربه و تخصص هر یک از این شرکت ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. معمولاً این شرکت ها هم برای خود و هم برای بسیاری از سرمایه گذاران با دریافت هزینه کمی اقدام به واردات هر نوع محصولی می کنند. علی والا همان شرکتی است که می‌تواند در زمینه واردات هر محصولی از هر کشوری فعالیت داشته باشد. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کند اما علی والا به عنوان یکی از شرکتهای تجاری بسیار پرآوازه و خوشنام در ایران است.

این مجموعه سالهاست در این زمینه فعالیت می‌کند و قطعاً همکاری با آن مقرون به صرفه تر خواهد بود. اگر در ابتدای کار هستید می توانید در کنار شرکت علی والا کسب تجربه کنید. اما به طور کلی چین به عنوان مقصد بسیاری از وارد کنندگان است که نزدیک به دو دهه با ایران رابطه تجاری خوبی دارد. برای واردات از چین قوانین و شرایط بسیار زیادی حاکم است و شما بایستی مراحل بسیاری را پشت سر بگذارید که برای این کار بایستی از باز بازرگانی های معتبر همکاری کنید. به دلیل عدم همکاری و نبود تخصص کافی قطعا خطرات و مشکلات بسیاری شما را تهدید می کند. یکی از مشکلات اساسی عدم صحیح کنترل‌های گمرکی است. قطعاً می دانید که کنترل‌های گمرکی بایستی به خوبی مدیریت شود تا شما بتوانید محموله مورد نظر را بر اساس استانداردها و مشخصات ارائه شده در پروفرما دریافت کنید.

مشکلات اساسی واردات کالا از چین

همانگونه که اشاره شد، واردات کالا از چین به عنوان یکی از تجارت های پر سود و منفعت جهان محسوب می‌شود. چرا که واردات از چین دارای مزیت‌های بسیار زیادی می باشد اما به طور کلی برای واردات از چین مشکلات اساسی بسیاری نیز وجود دارد. حال اینکه این مشکلات شامل تمامی نبایدها و بایدهایی است که شخص وارد کننده بایستی در رابطه با آن ها اطلاعات بسیار کاملی کسب کرده باشد. به همین سبب توصیه می‌شود واردکنندگان قبل از کسب تجربه و دانش کافی خود به تنهایی اقدام به واردات کالا از چین نکنند. معمولا بازرگانی های بسیار معتبری نظیر بازرگانی علی والا هستند که در این زمینه با هزینه بسیار کمی به شما کمک خواهند نمود. اما به طور کلی مشکلات اساسی واردات کالا از چین شامل:

• یکی از اساسی‌ترین مشکلات واردات و خرید به صرفه از چین انتخاب تامین کننده محصول مورد نظر است. قطعاً که شما به عنوان شخص تازه وارد در رابطه با بازار گسترده چین اطلاعات و آگاهی کاملی ندارید. این شوق و اشتیاق شما را به سوی انتخاب اشتباه سوق می دهد به همین منظور باید گفت که حتما این کار را باید به کاردان سپرد. قطعاً که در این بازار بزرگ رقبای تجاری سرسخت بسیار زیادی وجود دارد پس برای بهتر دیده شدن و کسب سود بیشتر در گام نخست باید یک تامین کننده معتبر و قابل اعتمادی را انتخاب کرد. بازرگانی علی بالا با سالها تجربه می تواند به شما کمک کند.

• یکی از اساسی‌ترین مشکلات واردات کالا از هر کشوری نبود اطلاعات و تخصص کافی در این زمینه است. معمولاً بسیاری از تجار در زمینه واردات تخصص کافی ندارند و قطعاً همین نبود تجربه و تخصص کافی برای آنها هزینه‌بر خواهد بود. چنانچه واردکنندگان بدون آگاهی خود به تنهایی اقدام به واردات کنند قطعاً ضرر و زیان بسیاری برای آنها به وجود می‌آید.

f45f0fb5-89a4-40d1-bbbd-83de8623ea84

مشاوره بهترین گام موفقیت در تجارت

برای واردات عمده از چین شما یک گزینه بسیار ایده آلی پیش رو دارید. در واقع در گام های ابتدایی کار که تجربه کافی در این زمینه نخواهید داشت، می توانید از شرکت واردات کالا از چین کمک بگیرید. قطعاً شرکت های زیادی وجود دارند که می ‌توانند برای موفقیت شما گام بردارن. چنانچه شما قصد دارید خود به تنهایی اقدام به واردات کالا از چین کنید، باید حتماً از کارشناسان خبره یک شرکت تجاری کمک بگیرید. شرکت علی والا به عنوان یک شرکت تجاری موفق جهت ارائه مشاوره با کمترین هزینه میزبان شما عزیزان است. باید بدانید قوانین و مقررات واردات از چین دائماً در حال تغییر و تحولات بسیار زیادی می‌باشد و قطعاً برای واردات نیز ما تابع شرایط و قوانین هستیم. از این رو بایستی شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بررسی شوند و همچنین قوانین به صورت آنلاین مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین شخص وارد کننده بایستی توانایی و مهارت لازم برای به رقابت پرداختن با رقبای تجاری سرسخت داشته باشد.

اما مشاوره بهترین گام مهم برای برداشتن قدم‌های مفید و موثر در این زمینه خواهد بود. طی مشاوره های صورت گرفته شما با صفر تا صد گامهای واردات و بایدها و نبایدهای آن آشنایی پیدا می کنید. در واقع شما می توانید قبل از انجام هر مرحله با کارشناسان این مجموعه به مشاوره پرداخته و راه کارهای مفیدی که آنها ارائه می دهند را سرلوحه کار خود قرار دهید. توجه داشته باشید در کنار کارشناسان خبره شرکت علی والا می توانید کسب تجربه کرده و برای گام‌های بعدی از این تجربه استفاده نمایید. پرداخت هزینه ها، انجام امور فعالیت های گمرکی، ارتباط با شخص تولید کننده یا صادر کننده، انتخاب یک روش مناسب حمل و نقل؛ حتی بیمه و انجام فعالیت های مربوط به اخذ مجوزهای لازم همگی نیاز به مشاوره دارند.

2e2694bb-1734-4e7f-8d61-b54ba4867012

مهمترین گام واردات کالا از چین

برای خرید عمده کالا از چین شما شخص وارد کننده باید صفر تا صد مرحله واردات را پشت سر بگذارید. قطعاً که تمامی مراحل واردات و صادرات برای تمامی واردکنندگان یکسان است. آن ها بایستی با اخذ مجوز های لازم یک به یک تمامی مراحل را با ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز پشت سر بگذراند. حال اینکه برای واردات از چین مراحل بسیار زیادی پشت سر گذاشته می‌شود اما یکی از مهمترین آنها مرحله اخذ کارت بازرگانی است. اخذ کارت بازرگانی به عنوان اولین گام مهم واردات محسوب می‌شود. طی این مرحله شما اقدام به اخذ مجوز لازمه برای تجارت با کشورهای خارجی می‌ کنید. برای اخذ کارت بازرگانی نیز بایستی تمامی اسناد مورد نیاز سازمان های مربوطه را به آن ها ارائه دهید. همچنین شخص مورد نظر بایستی دارای تمامی شرایط لازم برای اخذ کارت بازرگانی باشد.

در نتیجه با ارائه اسناد و شرایط خواسته شده بررسی های لازم توسط سازمان ها و نهادهای مربوطه صورت بگیرد. در صورت داشتن صلاحیت و تکمیل بودن اسناد و مدارک آنگاه کارت بازرگانی برای شما شخص وارد کننده صادر می گردد. کارت بازرگانی به عنوان شناسنامه تجاری شما شخص وارد کننده محسوب می ‌شود. در واقع بر اساس قوانین گمرکی کشور تمامی تجار بایستی کارت بازرگانی داشته باشند. برخی از اسناد و مدارک مورد نیاز برای اخذ کارت بازرگانی عبارتند از:

• کپی کارت بازرگانی و شناسنامه و همچنین اصل آنها

• ارائه سه قطعه عکس ۶ در ۴ تمام رخ

• ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه

• اصل اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی و اصل و کپی مدرک تحصیلی • ارائه اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و اصل گواهی بانک برای تایید حساب جاری

نتیجه

علی والا به عنوان یکی از بزرگترین و پر آواز ترین شرکت واردات کالا از چین  و واردات  انواع دستگاه از چین شناخته می شود. این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته با کمترین هزینه میزبان پاسخگوی شما عزیزان جهت ارائه مشاوره های لازم در زمینه خرید  انواع دستگاه از چین است. شما می‌توانید حتی با سر تا صد واردات خود را به شرکت علی بالا واگذار کنید.

* مطلب فوق رپرتآژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه