رپرتاژ اگهی

برنج همان محصولی بود که من را ثروتمند ساخت

برنج همان محصولی بود که من را ثروتمند ساخت
کدخبر : 44301

همیشه راه های زیادی برای سود هرچه بیشتر به ما پیشنهاد می شود اما اینکه واقعا این راه ها نتیجه مثبت بدهند برای همگان مبهم است. برای این منظور پیشنهاد می شود که همواره از مسیری درست و اصولی همراه با آموزش به درآمد برسیم من نیز به این نکته توجه کردم و در حال حاضر با همکاری یک مجموعه تجاری موفق در حوزه فروش و صادرات برنج به درآمد بالایی رسیده ام.

برنج طارم محلی شمال

مجموعه ما یکی از برترین واحدهای تولید کننده برنج طارم محلی شمال در کشور است که سالهای بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کند، اعتبار ما به دلیل اعتماد شما عزیزان می باشد و قیمت برنج طارم محلی شمال به صورت عمده و منصفانه برای مشتریان محترم ارسال می گردد.

برنج طارم محلی شمال از مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع برنج تولید شده در ایران است و این محصول در شمال کشور کشت می شود.

ری کردن برنج یکی از اصلی ترین شاخصهایی است که افراد در زمان پخت این محصول به آن توجه می کنند، برنج طارم میزان ری بسیار زیادی دارد و بعد از پخت نیز قد می کشد.

برنج طارم بافت بسیار نرمی دارد و این موضوع موجب شده تا نحوه جویدن آن برای نوزادان نیز بسیار راحت باشد به همین خاطر می توان از این محصول برای پخت غذای کودک استفاده کرد.

 

برنج استخوانی ندا آذوقه

برنج استخوانی ندا آذوقه دارای طعم خوبی بوده و پخت آن به صورت آبکش کردن انجام می شود.

خواص بالا و مزیتهای درمانی بسیار زیاد برنج استخوانی ندا موجب شده تا میزان مصرف این محصول افزایش پیدا کند، قیمت برنج استخوانی ندا آذوقه در کنار کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه است و همه افراد می توانند این مدل برنج را تهیه کنند.

این نوع برنج دارای مشخصه های مختلفی است که از این موارد می توان به مستحکم بودن آن اشاره کرد، برنج استخوانی به دلیل استحکام بالا در برابر شکستن شدن مقاومت بسیار عالی را از خود نشان می دهد و از قد بلندی برخوردار است.

برنج استخوانی یک نوع برنج کشت اول می باشد و کشت آن در اواخر خرداد انجام می شود و در فصل شهریور برداشت می گردد، شیوه برداشت این محصول تاثیر بسیار زیادی بر سطح کیفی این نوع کالا خواهد داشت.

 

 

برنج طارم فجر فریدونکنار

این برنج دارای ویتامین های مختلفی مانند ویتامین: بی، دی وآهن،کلسیم و...است که برای سلامتی بسیارمفیدبوده همچنین به دلیل مواد موجود در برنج برای قلب، مغز و پوست بسیار مفید است.

قیمت برنج طارم فجر فریدونکنار یکی از خوش قیمت ترین انواع برنج است که به طور گسترده ای درسراسر کشور است کاشت می شود.

برنج طارم برای نخستین باردرشهرطارم استان زنجان کشت شد، به این دلیل این برنج ،برنج طارم لقب گرفت ولی امروزه کشت برنج طارم درتمامیه نقاط کشورکه کشت برنج صورت می گیردانجام می شود.

برنج طارم ازلحاظ شکل ظاهری وعطروطعم بی نظیری که دارد به عنوان یک برنج مجلسی شناخته می‌شود.

خوردن این برنج به کسانی که مشکل یبوست و یا کم اشتهایی دارند توصیه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه