حقوق کارمندان در سال جدید مشخص شد + مبلغ

حقوق کارمندان در سال  جدید مشخص شد + مبلغ
کدخبر : 6653

رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ نحوه افزایش حقوق‌ها در بودجه سال آینده را تشریح کرد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ایسنا: غلامرضا تاجگردون با اشاره به تایید لایحه بودجه ۹۹ از سوی شورای نگهبان گفت: امروز کار بودجه در فرآیند بررسی بین شورای نگهبان و مجلس به اتمام رسید و باید بودجه به دولت ابلاغ شود.
 

شاید خیلی از صاحبنظران و حتی خود من به دلیل اینکه فرایند قانون اساسی در روال طبیعی بررسی بودجه رعایت نشده باشد ایراد داشته باشیم، ولی واقعیت این است اگر می‌خواستیم با توجه به شرایط کنونی کشور اول سال، کشور بودجه مصوب داشته باشد طی فرایند انجام شده الزام‌آور بود.

 

وی افزود: فشار کاری در این بلبشوی کرونا زیاد بود ولی انصافا هم شورای نگهبان بسیار متعهدانه‌تر به بودجه دقت کرد و برای اولین بار در این سال‌ها فقط با ما حدود ده ساعت جلسه بررسی داشت و هم تلفیق متعهدانه توجه کرد و سعی کردیم حقوق ملت تضییع نشود، اگر چه محدودیت‌ها زیاد بود.

 

رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ یادآور شد: مهمترین بخش برای مردم و کارمندان بحث حقوق بود. خیلی ساده این‌طور شد؛ اول به همه پانزده درصد رشد ضریب داده می‌شود (بازنشسته و غیر بازنشسته) بعد آنهایی که حکم‌شان زیر بیست و هشت میلیون ریال می‌شود آن‌قدر افزایش می‌یابد تا به این عدد برسند.

 

حتی اگر صد درصد هم زیاد شود. بعد افراد بین این عدد (دو میلیون و هشتصد هزار تومان) تا شش میلیون تومان به شکل تصاعدی نزولی حکمشان بالای پانزده درصد رشد خواهد داشت و آنهایی هم که بالای شش میلیون تومان دریافت می‌کنند هم همان پانزده درصد رشد خواهند داشت، بازنشسته و شاغل.

 

نماینده مردم گچساران در مجلس در پایان گفت: برای فرهنگیان عزیز هم اعتباری گذاشته شد تا رتبه بندی ترمیم شود تا کمتر از رشد دیگر سازمان‌ها نشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ابیهل
    0

    تصاعدی نزولی یعنی چی؟

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه