جهت ثبت نام و دریافت فوری وام 2 میلیونی کرونا اینجا کلیک کنید

جهت ثبت نام و دریافت فوری وام 2 میلیونی کرونا اینجا کلیک کنید
کدخبر : 7135

ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات یک تا دو میلیون تومانی حمایتی برای مشاغل آسیب‌دیده از کرونا قرار بود از امروز آغاز شود، نرخ سود این تسهیلات چهار درصد و اقساط آن 27 ماهه است.

به گزارش رصداقتصادی ، دولت اعلام کرده است که سه بسته حمایتی برای برخی از مشاغلی که به دنبال شیوع کرونا آسیب دیده‌اند در نظر گرفته‌ است.

 

یکی از این بسته‌های حمایتی پرداخت یارانه است که طبق دستور رئیس‌جمهور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه‌وبودجه پیش از پایان سال برای اقشار آسیب‌پذیر توزیع خواهد شد.

 

خبرداغ و جنجالی : تجاوز داماد به عروس در پارکینگ قبل از مراسم عروسی + عکس

 

 

بسته دیگر حمایتی دولت پرداخت تسهیلات یک تا دو میلیون تومانی با نرخ سود چهار درصد است، این تسهیلات 30 ماهه با کارت یارانه پرداخت می‌شود که سه ماه اول استراحت دارد و اقساط آن 27 ماهه پرداخت می‌شود.

 

خبرداغ : پایتخت | فیلم منشوری از سارا و نیکای پایتخت در پارتی با لباس نیمه برهنه لورفت + فیلم

 

 

 

 

طبق اعلام قبلی، برای پرداخت این تسهیلات باید در ابتدا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اصناف و اتحادیه‌ها افراد مشمول را شناسایی کند؛ از این رو قرار بوده از یکشنبه ۲۵ اسفند ماه سامانه ثبت‌نام متقاضیان آغاز شود. با توجه به اینکه باید در ابتدا این افراد ثبت‌نام و شناسایی شوند، مسئولان سازمان برنامه و بودجه می‌گویند تا انتهای اسفند یا هفته ابتدایی فروردین بسته‌های حمایتی این گروه پرداخت خواهد شد.

 

بنابراین این افراد باید امروز برای دریافت تسهیلات ‌نام‌نویسی کنند که برای اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه و آدرس سایت ثبت نام را نیز ملاحظه فرمایید : 

 

فوری / جهت ثبت نام دریافت وام معیشتی کرونا اینجا کلیک کنید .. 

 

 

وام ۲ میلیونی دولت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

قرار است که به مشاغلی که با شیوع ویروس کرونا دچار خسارت شده اند وام یک تا دو میلیونی تعلق می‌گیرد.

 

با شیوع ویروس کرونا افرادی دچار آسیب شدند و شغل خود را از دست دادند.

 

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه به افرادی که مشاغل آن‌ها با شیوع کرونا دچار آسیب شده است وام یک تا دومیلیون تومانی پرداخت می‌شود.

 

 

خبرداغ : ویدیوی لورفته از غسل دادن مردگان کرونا توسط یک دختر در قم + فیلم

 

این وام به صورت قرض الحسنه به حساب ۴ میلیون از کارگران مغازه‌ها و افرادی که مشغول به دست‌فروشی بودند که در زمان حاضر شغل خود را از دست داده‌اند، با یک تنفس سه ماهه و به شکل اقساط ۲۴ ماهه و با سود چهار درصد پرداخت می‌شود.

اقساط این وام ۸۰ هزار تومان است که از کارت یارانه کسر می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • مهدی
    0

    کجا برای دومیلیون وام کرونا ثبت نام کنیم

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه