جهت دریافت بسته حمایتی معیشتی به صورت یکجا اینجا کلیک کنید

جهت دریافت بسته حمایتی معیشتی به صورت یکجا اینجا کلیک کنید
کدخبر : 7137

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه طی امشب همه مشمولین کمک معیشتی به صورت یکجا، کمک معیشتی را دریافت می کنند، گفت: برای خانوارهای جدید در مجموع ۱۱۰ میلیارد تومان واریز خواهد شد.

به گزارش رصداقتصادی : مهدی قمصریان در مورد اینکه آیا همچون نوبت اول واریزها، نوبت دوم کمک معیشتی نیز به صورت مرحله‌ای خواهد بود، اظهار داشت: طی امشب همه مشمولین کمک معیشتی به صورت یکجا، کمک معیشتی را دریافت می‌کنند و دیگر این روند مرحله به مرحله نخواهد بود.

 

فوری / جهت دریافت یارانه و وام حمایتی کرونا اینجا کلیک کنید ... 

 

 

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در واقع تمام آن ۱۷.۷ میلیون خانوار که شامل حدود ۶۰ میلیون نفر می‌شود به اضافه ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانواری که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأیید شده اند، کمک معیشتی را دریافت می‌کنند.

 

 

وی ادامه داد: البته برای این ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار جدید، هر دو مرحله کمک معیشتی با هم واریز خواهد شد.

قمصریان گفت: کل مبلغی که به این خانوارهای جدید واریز می‌شود در مجموع دو مرحله، ۱۰۹ میلیارد و ۹۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

 

خبرداغ : کرونا | چگونه برای دریافت یارانه معیشتی و وام کرونا ثبت نام کنیم ؟

 

 

گفتنی است؛ کمک‌های معیشتی به تناسب افراد خانوار پرداخت می‌شود؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه