کرونا تا اخر سال در ایران می ماند

کرونا تا اخر سال در ایران می ماند
کدخبر : 7185

رییس جمهور عنوان کرد که یکشنبه ۱۷ فروردین‌ماه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره این‌که بعد از ۲۰ فروردین‌ماه کسب‌وکار‌ها چگونه راه‌اندازی شود تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از ایسنا: رییس جمهور عنوان کرد که یکشنبه ۱۷ فروردین‌ماه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره این‌که بعد از ۲۰ فروردین‌ماه کسب‌وکار‌ها چگونه راه‌اندازی شود تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز ۱۴ فروردین‌ماه در جلسه ستاد اقتصادی دولت اظهار کرد: در جلسه امروز بحثی درباره فعالیت‌های بعد از ۲۰ فروردین‌ماه مطرح شد که تصمیم نهایی آن در اختیار ستاد ملی کروناست. البته ما در اینجا بحث‌های اقتصادی آن را انجام دادیم و بحث‌های اصلی آن هم امروز در وزارت کشور صورت می‌گیرد و نهایتا روز یکشنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا در این مورد تصمیم‌گیری نهایی انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: البته برای کسب‌وکار‌هایی که قرار است فعالیت‌های خود را انجام و اقدامات اقتصادی دهند با اصول و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند برای ما هم مبارزه با فقر و هم مبارزه با کرونا مهم است. در جلسه امروز هم تصمیمات خوبی در زمینه اقتصادی گرفتیم و تصمیم نهایی را یکشنبه در ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌گیریم و به اطلاع مردم می‌رسانیم.

 

رییس جمهور در مورد بحث‌های اقتصادی امروز دولت بیان کرد: در این جلسه درباره شرایط تامین نیازمندی‌ها هم در بخش سلامت و هم در بخش کالا‌های اساسی در این زمان به خصوص و همچنین تا انتهای سال بحث‌های خوبی انجام دادیم وزارت کشاورزی و صمت گزارش‌های خوبی از ذخائر کالا‌های اساسی در ماه‌های آینده دادند که بسیار امیدوارکننده بود و جداول روزانه ما هم همین‌ها را نشان می‌دهد که در ماه‌های آینده مشکلی پیش‌رو نیست.

 

وی اضافه کرد: بانک مرکزی هم گزارش خوبی از شرایط ارزی کشور داد که در سلامت و بخش کالا‌های اساسی تا پایان سال با طراحی که کردیم و روندی که داریم مشکلی در تامین ارز نخواهیم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه