همه چیز در مورد مالکیت سهام عدالت مردم + جزئیات

همه چیز در مورد مالکیت سهام عدالت مردم + جزئیات
کدخبر : 8511

صالح از راه اندازی سامانه سهام عدالت از فردا برای اعلام مالکیت مشمولان این سهام خبر داد.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی درباره موافقت رهبر انقلاب مبنی بر آزاد سازی سهام عدالت اظهار کرد: اولین دستاورد آزادسازی سهام عدالت با ابلاغ مقام معظم رهبری این است که مردم ۲ گروه تقسیم می شوند. از فردا مشمولان می توانند به سامانه سهام عدالت مراجعه و سهام شرکت های سهام عدالت را به مالکیت خود در بیاورند.



وی افزود: به تناسب سهام مشمولان به بورس اعلام و سهام به نام خود مردم می شود. اما از مردم می خواهیم مردم همگی ورود نکنند تا ترافیک در سامانه رخ ندهد.



صالح گفت: توصیه به فروش سهام نمی کنیم چرا که بازده وضعیت بورس بسیار مطلوب است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: از سال ۹۵ تا ۹۷ سود سهام به مردم پرداخت شد و از سال ۹۷ به بعد طرح آزادسازی سهام در مجلس بود و در نهایت با اجازه رهبر معظم انقلاب با سرعت بالا این امر عملیاتی می شود.

 

وی بیان کرد: با ورود مردم برای اعلام آمادگی ظرف مدت یک ماه سهام ها را به نام مردم خواهیم کرد و مابقی افرادی که مالکیت را به نام خود نزدند سهام دار شرکت های دارای سهام عدالت خواهند بود.



رئیس سازمان خصوصی سازی از آینده درخشان تر بورس خبر داد و گفت: فعلا مردم به فروش سهام اقدام نکنند چرا که بازار سرمایه درخشان است و با ورود ۵۰ میلیون سهام دار سهام عدالت به بورس وضعیت بهتر هم خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه