ایا فروش وکالتی سهام عدالت امکان پذیر است ؟

ایا فروش وکالتی سهام عدالت امکان پذیر است ؟
کدخبر : 9206

سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت گفت: اخبار منتشر شده درخصوص مجاز شدن فروش وکالتی سهام عدالت صحت ندارد.

با ابلاغ رسمی رئیس سازمان خصوصی‌سازی، امروز سامانه سهام عدالت برای آزادسازی آماده‌به‌کار است. در این میان بسیاری از نحوه ورود به این سایت آگاهی کافی ندارند که در زیر به‌صورت تصویری آزادسازی سهام عدالت در سایت رسمی سازمان آموزش داده شده است.

 

مشمولان از چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۹ می‌توانند با استفاده از کدملی خود به سامانه سهام عدالت www.samanese.ir مراجعه کنند و سهام شرکت‌های سهام عدالت را به مالکیت خود در بیاورند.

 

حسین فهیمی سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت ضمن تکذیب اخبار منتشر شده درخصوص مجاز شدن فروش وکالتی سهام عدالت گفت: همچنان خرید و فروش وکالتی سهام و تنظیم سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی ممنوع است.

 

به گزارش رصداقتصادی : وی اظهار داشت: آنچه که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تصمیم گیری شده است، ایجاد تسهیل در فروش سهام عدالت است. زمانی که سهام عدالت آزادسازی شود، شبکه کارگزاری‌ها و روش‌های فروشی که هم اکنون برای سهامداران فراهم است، برای سهامداران عدالت نیز مهیا خواهد شد.

 

فهیمی ادامه داد: نظر رییس جمهوری محترم و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت این است که از نظام بانکی هم برای فروش سهام عدالت استفاده شود و تسهیلات بیشتری در اختیار آن دسته از سهامدارانی که قصد فروش بخشی از سهام عدالت خود را دارند، قرار گیرد.

 

سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت گفت: هم اکنون موضوع فوق در شورای عالی بورس و اوراق بهادار مطرح است و هنوز جزییات آن مصوب و ابلاغ نشده است.

 

برخی رسانه‌ها روز چهارشنبه از مجاز شدن فروش وکالتی سهام عدالت خبر داده بودند که سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت آن را تکذیب کرد.  
 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه