جهت احراز هویت انلاین سهام عدالت اینجا کلیک کنید | sejam.ir

جهت احراز هویت انلاین سهام عدالت اینجا کلیک کنید | sejam.ir
کدخبر : 9542

فهیمی گفت: افراد از ۸ خرداد دیگر نیازی به حضور فیزیکی در دفاتر پیشخوان دولت برای احراز هویت ندارند.

احراز هویت انلاین سهام عدالت سوال اصلی سهام داران است . طبق اخبار در راستای احراز هویت انلاین سهام عدالت تدابیری اندیشیده شده است . جزئیات احراز هویت انلاین سهام عدالت به شرح زیر است . احراز هویت انلاین سهام عدالت به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا است . حسین فهیمی سخنگوی ستاد سهام عدالت در پاسخ به اینکه افراد برای احراز هویت خود علاوه بر دفاتر پیشخوان به کدام مراکز دیگر می‌توانند مراجعه کنند؟ اظهار کرد: افراد می‌توانند علاوه بر دفاتر پیشخوان به بانک‌ها و دفاتر کارگزاری جهت احراز هویت خود مراجعه کنند.

 

سخنگوی سهام عدالت در خصوص سامانه الکترونیک سهام عدالت که از ۸ خرداد فعال خواهد شد، تصریح کرد: شرایط استفاده از این سامانه در سایت سجام به طور واضح توضیح داده شده به طوری که افراد از ۸ خرداد با مراجعه به این سایت دیگر نیازی به حضور فیزیکی در دفاتر پیشخوان دولت جهت احراز هویت ندارند.

 

 

خبر داغ و جنجالی : مجید صالحی ریحانه پارسا را با خاک یکسان کرد + فیلم

 

 

او در پاسخ به این سوال که آیا فروش سهام عدالت از طریق بانک‌ها به بازار سرمایه آسیب وارد می‌کند یا خیر؟ بیان کرد: این مسئله نه تنها باعث آسیب این بازار نمی‌شود بلکه سبب می‌شود تا عرضه و تقاضا در بازار به تعادل برسد.

 

فهیمی در خصوص کلاه برداری‌های اخیر سودجویان در فضای مجازی برای خرید سهام عدالت، تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر امکان جلوگیری از سودجویان را در فضای مجازی نداریم تنها کاری که می‌توانیم در حق  سهام داران انجام دهیم این است، که بگویم مواظب سودجویان فضای مجازی باشید.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه