جهت دریافت بیمه بیکاری کرونا اینجا کلیک کنید

جهت دریافت بیمه بیکاری کرونا اینجا کلیک کنید
کدخبر : 9905

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: مقرری ‎بیمه بیکاری برای حدود ۱۰۳ هزار نفر از ثبت نام کنندگان اسفند ۱۳۹۸ به حساب مشمولان واریز شد و بخش دوم واریزی، پس از تأیید سازمان ‎تأمین اجتماعی و ارسال با فوریت پرداخت می‌شود.

جزئیات دریافت بیمه بیکاری کرونا را در ادامه می خوانید : سازمان برنامه و بودجه در تشریح آخرین وضعیت پرداخت بیمه بیکاری مشاغل آسیب دیده از کرونا اعلام کرد: "فهرست مقرری ‎بیمه بیکاری ناشی از بیماری ‎کرونا برای حدود 103 هزار نفر از ثبت نام کنندگان در سامانه بیمه بیکاری  وزارت  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی که به تأیید سازمان تأمین اجتماعی رسیده است، برای پرداخت به بانک مرکزی ارسال و براساس اعلام خزانه به حساب مشمولان واریز شد. ‌

 
 

واریز مرحله دوم در روزهای آینده

فهرست و شماره حساب بخش دوم  مشمولان  طرح پرداخت بیمه بیکاری به مشاغل آسیب دیده از کرونا در روز‌های آتی از طرف سازمان ‎تأمین  اجتماعی  تأیید و پس از ارسال با فوریت پرداخت خواهد شد.

 

همچنین حق بیمه ‎بازنشستگی و درمان  مشمولین  فوق به منظور برقراری سنوات و درمان افراد فوق الذکر توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص یافته و به حساب بیمه بیکاری سازمان تأمین اجتماعی واریز شد. ‌

 


این اقدامات مربوط به تعدادی از ثبت نام کنندگان اسفند 1398 بوده و به تدریج با تأیید و اعلام اطلاعات حساب‌های مابقی مشمولین توسط سازمان تأمین اجتماعی این مقرری برای ماه‌های بعدی نیز پرداخت خواهد شد.

 

منبع: رکنا

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه