سهام پتروشیمی تندگویان به ڪارگران پیمانڪار این شرڪت تخصیص یافت

سهام پتروشیمی تندگویان به ڪارگران پیمانڪار این شرڪت تخصیص یافت
کدخبر : 10123

مدیران ارشد پتروشیمی تندگویان جهت رضایت ڪارڪنان مجموعه اقدامات تاثیرگذار و پسندیده ای از جمله واگذاری سهام این پتروشیمی به تمام ڪارڪنان را اجرا ڪرده اند.

پتروشیمی شهید تندگویان از مجموعه های بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر می باشد، ڪه هدف خود را رفاه ڪارڪنان و افزایش رضایتمندی آنان قرار داده است.

 

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان؛ با عرضه سهام پتروشیمی تندگویان در پایان سال ۹۸ با نام شگویا، تمام ڪارڪنان این‌مجموعه اعم از قرارد رسمی، معین، موقت، پیمانڪاری با حداقل تعداد ۵۶۹۷۰ واحد سهم معادل ۲۵ میلیون تومان، سهام‌دار این پتروشیمی شده اند.

 

جلالی نماینده ڪارگری پتروشیمی تندگویان عنوان ڪرد: با واگذاری سهام و سایر اقدامات مثبت مدیریت در دو سال گذشته، شاهد ڪاهش بسیار زیاد میزان شڪایت های ڪارگری و افزایش چشمگیر رضایتمندی بین تمام ڪارڪنان این واحد پتروشیمی می باشیم.

 

وی افزود: در حال حاضر تمام ڪارڪنان حتی نیروهای پیمانڪار، خود را سهام دار پتروشیمی می دانند و این موضوع به وضوح در عملڪرد مجموعه قابل مشاهده است. سود دهی ۳۵ درصدی سال گذشته را می توان دلیل محڪمی بر ادعای افزایش رضایت ڪارڪنان برابر با افزایش تولید و سوددهی دانست.

 

جلالی در ادامه گفت: تفڪرات مهندس قاسمی شهری مدیرعامل این پتروشیمی برقراری توازن بر اساس قانون، بین تمام نیروها می باشد ڪه در این امر مهم بسیار موفق عمل ڪرده و رضایت حداڪثری ڪارڪنان از مدیریت را در پی داشته است.

 

لازم به ذڪر است مهندس قاسمی شهری در جهت توازن بین نیروها علاوه بر تخصیص پاداش های متفاوت بین تمام‌ ڪارڪنان، با از بین بردن محدودیت های استفاده از امڪان ورزشی، فعالیت های آموزشی و حتی استفاده از بیمه تڪمیلی برای نیروهای پیمانڪار از ابتدای امسال، گام بلندی برای رضایت و رفاه ڪارڪنان پتروشیمی تندگویان برداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه