برگزاری مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان

برگزاری مراسم معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان
کدخبر : 12599

مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی واموربین الملل پتروشیمی شهید تندگویان، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده  پایگاه مقاومت بسیج این شرکت با حضور سرهنگ بابائی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و هئیت همراه و همچنین سیدرضا قاسمی شهری مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان ، مدیران ارشد واعضای شورای بسیج در سالن کنفرانس  مجتمع برگزار گردید.

 

درابتدای  این مراسم  سید رضا قاسمی شهری مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم به  مهمانان حاضر در جلسه و عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به نقش وجایگاه بسیج در زمینه های مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی اشاره نموده گفتند بسیج پرچمدار حرکت در جهت خودکفایی و صف شکن در مسیر تحریم ها  و تهدید ها هستند و سربلندی وعزت ایران اسلامی مرهون همت ، دانش و تلاش این سربازان گمنام است . وی در بخش دیگری از سخنان خویش فعالیتهای بسیج شرکت در سالهای اخیر را قابل تقدیر توصیف نمود و ضمن تشکر از زحمات غلامرضا قاسمی فرمانده سابق بسیج  و آرزوی موفقیت برای وی در سمت جدید ، اظهار امیدواری کرد که روح الله نصیری فرمانده جدید پایگاه از همت و دانش نیروهای توانای بسیجی مجتمع درزمینه های مختلف به نحو احسن استفاده نموده شاهد موفقیتهای بیشتر پایگاه مقاومت بسیج مجتمع و شرکت در عرصه های گوناگون باشیم.

 

درادامه مراسم هم سرهنگ بابایی طی سخنانی به لزوم همراهی و همدلی در انجام کارها و وظایف اشاره نموده  همگامی مدیریت وبسیج را از عوامل مهم در تسریع کارها برشمرد که سبب می شود تا در شرایط سخت و دشوار هم بتوان با موفقیت  مشکلات را پشت سر گذاشته در مسیر پیروزی گام برداشت.

 

در پایان این برنامه  ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق بسیج مجتمع ، حکم انتصاب روح الله نصیری قرائت و به ایشان تقدیم گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه