زیر مجموعه" پترول " بعنوان بزرگترین تولید کننده اوره غرب کشور وارد مدار تولید شد

زیر مجموعه" پترول " بعنوان بزرگترین تولید کننده اوره غرب کشور وارد مدار تولید شد
کدخبر : 13004

درحالی سال جهش تولید را پشت سر می گذاریم که پتروشیمی لردگان با اتکا به توان داخلی و بدون بهره گیری از متخصصان خارجی به بهره برداری نهایی رسید.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ، فاز سوم پتروشیمی اوره لردگان از زیر مجموعه شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان( پترول)  با ظرفیت روزانه 3 هزار و 250تن با اتکاء به توان داخلی و بدون متخصصین خارجی در سال جهش تولید به بهره برداری رسید.

 

در رابطه با کسب این موفقیت محمودی، مدیرعامل پتروشیمی اوره لردگان بیان داشت:با تلاش های شبانه روزی مدیریت و کارکنان این مجموعه، فاز سوم تولید اوره به بهره برداری رسید تا مجموع تولید کود اوره در بزرگترین مجتمع تولیدکننده اوره غرب کشور با ظرفیت تولید سالانه 1 میلیون و 73 هزارتن اوره ثبت شود.

محسن محمودی گفت : راه اندازی کامل این مجموعه در سه فاز تعریف شده بود که فاز اول این مجموعه شامل واحدهای یوتیلیتی وواحدهای جانبی که تمامی نیازهای اوره و آمونیاک را تولید می کنند در شهریور ماه 1398 راه اندازی گردید . فاز دوم آن که تولید آمونیاک می باشد با ظرفیت ۸۰ درصد در اردیبهشت ماه 1399 مدار تولیدقرار گرفت و در حال حاضر محصولات آن به فروش می رسد و فاز سوم نیز که تولید محصول اوره می باشد با موفقیت در مدار سرویس قرار گرفت.

مدیرعامل پتروشیمی اوره لردگان با تقدیر وتشکر از تلاش‌های صورت‌گرفته به‌منظور بهره‌برداری از این مجتمع گفت: روحیۀ بسیار خوبی در همۀ همکاران که هریک به‌نوعی در به بهره‌برداری رساندن این مجموعه نقش‌آفرینی کردند وجود داشت و توانستیم این پروژه را با 28 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه برای بهره‌برداری آماده کننیم. همۀ این تلاش‌ها برای ما ارزشمند است و ثبت این رکورد افتخاری برای صنعت پتروشیمی است و تأثیر تلاش همکاران این مجموعه در این منطقه محروم کشور به‌خوبی در رونق اقتصادی منطقه مشهود است

 وی خاطرنشان کرد: از اینکه این پتروشیمی بدون وجود کارشناس خارجی و به دست متخصصان داخلی و نیروهای جوان ساخته شده احساس غرور می کنیم و این پیام بزرگی برای بخش صنعت است و نماد واقعی اقتصاد مقاومتی و باورهای داخلی است که می‌توان با تلاش و دوری از انفعال و سرگردانی، همت کرد و کارهای بزرگ انجام داد

محمودی با اشاره به آثار مثبت این طرح در جهت توسعه اقتصادی منطقه بیان داشت: با افتتاح  این پتروشیمی 700نفر به صورت مستقیم و دو هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهندشد که بیشتر آنها نیروهای بومی را شامل میشود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:بهره برداری کامل از پتروشیمی اوره لردگان در سایه حمایت های همه جانبه مدیریت و کارکنان شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان " پترول " به عنوان سهامدار اصلی و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج به ثمر رسید که نتیجه همدلی و کار گروهی کلیه این عزیزان می دانم و از خداوند متعال سربلندی و موفقیت روزافزون این مجموعه را در مسیر اعتلای کشور عزیزمان ایران مسئلت دارم.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه