جلسه شورای سیاستگذاری روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی

 جلسه شورای سیاستگذاری روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی
کدخبر : 13335

در راستای بررسی نحوه اجرای تقویم فرهنگی سال جاری جلسه شورای سیاستگذاری روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه به میزبانی پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از پتروشیمی بندر امام: روز شنبه ۲۹ شهریورماه جلسه شورای سیاستگذاری روسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی در خصوص نظارت بر اجرای برنامه فرهنگی سال جاری در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

این جلسه با حضور روسای روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی ، پتروشیمی بندرامام ، شرکت فجر انرژی خلیج فارس ، پتروشیمی مارون ، شرکت عملیات غیر صنعتی برگزار شد و در ادامه آن روسای روابط عمومی پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی امیرکبیر به صورت ویدیو کنفرانس و از راه دور شرکت کردند. در این جلسه که رئیس امور فرهنگی و اجتماعی شرکت عملیات غیر صنعتی هم حضور داشت در خصوص برنامه فرهنگی نیمه دوم سال جاری و همچنین چگونگی اجرای برنامه ها بحث و‌ گفتگو شد.

از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه می توان به بررسی اقدامات صورت گرفته توسط شرکت ها در حوزه مسئولیت های اجتماعی و عملکرد شورای راهبردی اشاره کرد. شایان ذکر است این جلسه پیرو بررسی و پیگیری مباحث فرهنگی مطرح و مصوب شده در هفتاد و ششمین جلسه مجمع روابط عمومی های شرکت های منطقه که در مردادماه سال جاری بود ، برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه