به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس؛

دیدار مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با فرماندهان منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و ناحیه مقاومت بسیج

کدخبر : 13523

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی با فرماندهان منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و ناحیه مقاومت بسیج دیدار کرد

به رصد اقتصادی به نقل از گزارش پترونیوز، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه این شرکت با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و منطقه سوم نیروی دریایی سپاه دیدار کردند.

محسن آتش زمزم صبح روز چهارشنبه دوم مهر به دیدار سرهنگ بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفت و ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، از تلاش های مجموعه بسیج در ابعاد مختلف از جمله اقدامات جهادی، فرهنگی و تامین امنیت تقدیر کرد و گفت: این هفته که یادآور رشادت های مردان و زنان با اراده کشورمان است، بهانه ای بود برای تجدید دیدارها و تقدیر از تلاش هایی که مجموعه سپاه و بسیج برای تداوم راه شهدا و کمک به هموطنان خود در ابعاد مختلف انجام می دهند.

سرهنگ بابایی نیز در این دیدار از اقدامات مجموعه شرکت های پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی در همکاری با مجموعه بسیج تقدیر کرد و گفت: به خاطر وجود صنایع پتروشیمی و همکاری آن ها به لطف خدا در شهرستان بندرماهشهر کمتر از هرجای دیگری مشکل تامین بودجه وجود دارد ولی لازم است که این هزینه ها با برنامه ریزی دقیق تر به سمت نیازهای اساسی شهرستان سوق پیدا کند و در قضیه کرونا نیز شورای راهبردی بسیار خوب پای کارآمد و کمک هایی کرد که در کمتر جایی نمونه آن وجود دارد که این موضوع شایسته تقدیر است.

در ادامه این دیدارها، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه به دیدار فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه رفتند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی در این دیدار نیز منطقه سوم نیروی دریایی و پاسداران این مجموعه را دارای نقشی اثر گذار در دوران دفاع مقدس دانست که پس از آن نیز با اقدامات مقتدرانه از حریم آبی کشور محافظت کرده اند و اجازه تعرض هیچ کس به آب و خاک ایران را ندادند.

سردار نوذری فرمانده منطقه سوم ندسا نیز هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت ها و فداکاری هایی دانست که حالا باعث اقتدار جمهوری اسلامی شده است، اقتداری که حالا حتی اجازه فکر کردن درباره دست درازی به خاک ایران را به دشمن متخاصم نمی دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه