در روز ایمنی و آتش نشانی انجام شد؛

تقدیر از آتش‌نشانان پتروشیمی هنگام/ تاکید بر ارتقای رکورد ۷.۶ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه

تقدیر از آتش‌نشانان پتروشیمی هنگام/ تاکید بر ارتقای رکورد ۷.۶ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه
کدخبر : 13690

به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی مراسم قدردانی از همکاران ایمنی و آتش نشانی پتروشیمی هنگام با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور مدیران شرکت، پیمانکار و mc طرح برگزار شد‌.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی هنگام،در ابتدای این مراسم پس از قرائت قرآن و سرود ملی و همچنین قرائت پیام  وزیر نفت، گزارشی از دشواری، سختی‌ها و همچنین کارهای انجام شده واحد ایمنی در سال گذشته  ارائه شد.

سپس مسعود فرهنگ لو، رییس سایت پتروشیمی هنگام با اشاره به اهمیت حوزه ایمنی، در این مراسم از آتش نشانی به عنوان یک شغل مقدس یاد کرد که در شرایط  عادی قدردان حضور با اهمیت آنها نیستیم اما آنها در  شرایط اضطرار فرشته نجات همه همکاران هستند. 

رئیس سایت در اشاره به اینکه در سال جاری شرایط فعلی پروژه دچار تغییرات بزرگ می‌شود و نوع خدمت رسانی این همکاران متفاوت می‌شود و با سالی سخت روبرو خواهند بود، اظهار داشت: نباید فکر کنیم که کنترل ایمنی صرفاً بر عهده ایمنی و آتش‌نشانی است بلکه بایستی رعایت ایمنی باید به عنوان یک فرهنگ در سطح سازمان جاری شود.

او همچنین ضمن تقدیر از  تلاش‌های تمامی همکاران  جهت دست یافتن به  7.6 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه از ابتدای پروژه خواستار تلاش  مضاعف همه  همکاران در سال جاری برای ارتقای این رکورد شد.

در پایان به رسم یادبود هدایایی به همکاران برتر ایمنی تقدیم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه