بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از اداره آتش نشانی و واحد آروماتیک

بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از اداره آتش نشانی و واحد آروماتیک
کدخبر : 14499

حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از زحمات آتش نشانان ، بهره برداران و سایر مدیران و کارشناسان قدردانی کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام در پی حادثه دوم آبان ماه در واحد آروماتیک و‌ در راستای حضور به موقع و عکس العمل مناسب آتش نشانان و کارشناسان اداره HSE و بهره برداری در کنترل و اطفاء حریق ، حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با حضور در ادره HSE شرکت از زحمات آتش نشانان و کادر HSE تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار حمیدرضا رستمی اظهار داشت : بحمدلله با هماهنگی که در سطح منطقه انجام شده ، چه در حوادث این چنینی و چه در حوادث طبیعی مانند سیل و … همدلی و هماهنگی خوبی در منطقه صورت گرفته و از این بابت از همه عزیزانی که در این حادثه ما را همراهی کردند ، تشکر و قدر دانی می کنم.

وی افزود: پتروشیمی بندرامام به دلیل وضعیت خاصی که به جهت تعدد واحدها و همچنین فرسودگی زیرساخت ها دارد ، از سال ۱۳۹۷ تا کنون همواره یکی از مدیران بعنوان کشیک مدیر در روزهای تعطیل برای حضور در مجتمع برنامه ریزی و این برنامه بصورت منظم اجرا شده است.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در خصوص چگونگی حادثه اظهار داشت : شواهد اولیه بررسی ها بیانگر رپچر در یکی از خطوط حامل هیدروژن و موقعیت مکانی این حادثه به گونه ای بود که می توانست عواقب جبران ناپذیری بهمراه داشته باشد زیرا که تمام خطوط این منطقه حاوی نفتا ، ریفرمیت و هیدروژن است اما با این حال سرعت عمل همکاران در بهره برداری و آتش نشانی منجر به کنترل دقیق این حادثه شد که از یکایک آنها نیز سپاسگزارم.

شایان ذکر است آتش سوزی در واحد آروماتیک پتروشیمی بندرامام ساعت ۱۵:۴۵ آغاز و با تلاش نیروهای HSE و بهره برداری در ساعت ۱۸:۲۵ اطفاء حریق شد

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه