در پی تصویب چارت کلی و تفصیلی سازمانی :

پتروشیمی بندرامام یک گام دیگربه بورسی شدن نزدیک شد

پتروشیمی بندرامام یک گام دیگربه بورسی شدن نزدیک شد
کدخبر : 15893

چارت سازمانی و نمودار تفصیلی پتروشیمی بندرامام تصویب شد تا این شرکت گام دیگری برای ورود به بازار سرمایه در قالب یک شرکت برداشته باشد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام ، این شرکت در راستای تجمیع شرکت های تابعه و فعالیت در قالب یک شرکت نمودار سازمانی خود را مورد بازنگری قرار داد . ابتدا نمودار سازمانی کلی (Top chart) مصوب و در ادامه نمودار تفصیلی سازمان مورد تصویب قرار گرفت.

یکی از اهداف اصلی بازنگری و بروزرسانی ساختار و نمودار سازمانی شرکت ، تسهیل روند ورود پتروشیمی بندرامام به بازار سرمایه بوده و این شرکت با مصوب شدن نمودار کلی و تفصیلی جدید خود گام موثری در راستای ورود به بورس برداشته است.

از دیگر اهداف بازنگری و به روز رسانی نمودارسازمانی می توان به اصلاح ساختار سازمانی ، متمرکز نمودن فعالیت های مهم شرکت پتروشیمی بندرامام ، ایجاد پویایی در سازمان و واکنش سریع به تغییرات محیطی ، حذف لایه های غیرضروری ، تسهیل ارتباطات درون سازمانی ، روشن شدن مسیر پیشرفت ، سیستم یکپارچه پرداخت و ایجاد احساس عدالت سازمانی اشاره کرد.

گفتنی است یکی از اصلی ترین تاثیرات نمودار سازمانی در شرکت ، ایجاد فرصت های شغلی به ویژه در واحدهای تولیدی بوده که به همین منظور استخدام نیروی انسانی در واحدهای بهره برداری جهت جوان سازی سازمان صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است پیش از این شرکت پتروشیمی بندرامام از پنج شرکت تابعه تشکیل شده بود که پس از اجرای الزامات قانونی و مصوبات مجمع و تصویب نمودار کلی سازمان ، شرکت های تابعه تجمیع و پتروشیمی بندرامام تنها در قالب یک شرکت به کار خود ادامه می دهد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه