با تولید ۱۰ گرید و محصول جدید در سال جهش تولید؛

پتروشیمی شهید تندگویان، شرکت برتر «پژوهشی» صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد

پتروشیمی شهید تندگویان، شرکت برتر «پژوهشی» صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد
کدخبر : 15934

همزمان با تولید تجاری و صنعتی بیش از ۱۰ گرید و محصول جدید زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان ایرانی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در هفته پژوهش، پتروشیمی شهید تندگویان را به عنوان شرکت برتر و پیشرو در تحقیق، توسعه و نوآوری معرفی کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش، مهندس «جعفر ربیعی» مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ارسال پیامی خطاب به «سیدرضا قاسمی شهری»، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بزرگترین زنجیره تولید محصولات پلی اتیلن ترفتالات ایران را به عنوان شرکت برتر و پیشرو در حوزه پژوهش و فن آوری معرفی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است، در سالی که به نام «جهش تولید» نام گذاری شده است، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، شرکتی پیشرو و برتر در تحقیق، توسعه و نوآوری در خانواده بزرگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس معرفی می‌گردد.

شرکت پتروشیمی شهید تندگویان در طول دو سال گذشته با هدف اقتصادی‌تر کردن خطوط تولید، رفع موانع و گلوگاه‌های تولیدی و عملیاتی، متنوع سازی سبد تولید محصولات فعالیت‌ها و سرمایه گذاری‌های گسترده‌ای را در حوزه پژوهش و فن آوری با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در دستور کار قرار داده است.

بر این اساس، می‌توان به کسب دانش فنی و تولید محصول HV-PET در سه گرید HV-۸۵۰,HV-۹۵۰,HV۱۰۵۰ با کاربرد‌های نخ تایر، چادر‌های برزنتی، تور ماهیگیری، تسمه نقاله، طناب کشتی، تولید محصول جدید PET Low Melt در شش گرید LM۱۱۰, LM۱۱۷, LM۱۲۰, LM۱۲۵, LM۱۳۰ و LM۱۴۰ در مقیاس نیمه صنعتی با کاربرد انواع پارچه‌های نبافته، گان پزشکی، ماسک پزشکی، پوشک بچه، سیستم‌های حمل و نقل مانند قطار‌های مسافربری و هواپیما (پارچه‌های یکبار مصرف) اشاره کرد.

 

علاوه بر این، محصول TG۶۷۰S برای تولید چادر مشکی به تولید صنعتی رسیده ضمن آنکه محصول جدید AUV-PET نیز برای تولید بطری بسته بندی روغن مایع در مرحله تولید در ستاپ قرار دارد.. دانش فنی CD-PET با موفقیت کسب و پس از اصلاحات پیشنهادی بازار جهت تولید صنعتی آن برای تولیدکنندگان منسوجات و موکت و تولید آزمایشی محصول جدید PET G، آخرین مراحل تحقیق و توسعه را پشت سر می‌گذارد. همچنین تولید گرید Biodegradable هم در مرحله مطالعات تکمیلی است.

2M0A1872

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه