از احداث تا توسعه/ حفظ و تداوم همکاری بانک تجارت با فجر انرژی

از احداث تا توسعه/ حفظ و تداوم همکاری بانک تجارت با فجر انرژی
کدخبر : 16313

مدیرعامل بانک تجارت گفت: اولین طرح شرکت فجر با بانک تجارت کلید خورده و همه روابط و همکاری های ما در سال های گذشته حفظ شده است و در آینده برنامه ای برای توسعه همکاری با شرکت فجر انرژی در نظر داریم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی فجر، صبح امروز رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت به همراه هیئت مدیره این بانک از شرکت فجر انرژی خلیج فارس بازدید کرده و باجه جدید بانک تجارت در فجر را افتتاح کردند.

علی زال خانی مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس در این بازدید ضمن تشریح وظایف شرکت فجر انرژی خلیج فارس در تامین سرویس های حیاتی شرکت های منطقه ویژه پتروشیمی و ارسال برق به مردم منطقه از طریق شبکه سراسری در فصول گرم سال عنوان کردند: فجر در نظر دارد به منظور حفظ پایداری خود طرح توسعه برای نیروگاه خود در سال های آینده اجرا کند.

مدیرعامل بانک تجارت نیز در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی ضمن تبریک ۸ دی روز صنعت پتروشیمی اظهار داشت: عاملیت تامین مالی طرح اولیه فجر ناحیه ۱ بر عهده بانک تجارت بوده که افتخاری برای این بانک به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه شرکت فجر همکار ما بوده است، افزود: اولین طرح فجر با بانک تجارت کلید خورده و همه روابط و همکاری های ما در سال های گذشته حفظ شده است و امروز با لطف شرکت فجر انرژی خلیج فارس، باجه جدیدی در این شرکت ایجاد شده است.

رضا دولت آبادی با اشاره به افزایش همکاری های بانک تجارت و شرکت فجر انرژی خلیج فارس گفت: شرکت فجر پیشنهادی برای طرح توسعه خود ارائه داده که این پیشنهاد در ارگان اعتباری بانک در حال بررسی بوده و ما نهایت همکاری را برای اجرای این پروژه خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه بانک تجارت، بانک صنعت پتروشیمی است و این بانک تمام تلاش خود را برای حفظ حلقه های صنعت می کند، خاطرنشان کرد: فجر تامین کننده سرویس های حیاتی شرکت های پتروشیمی منطقه است و با توجه به این موضوع، این شرکت برای بانک تجارت اهمیت به سزایی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه