نائب رییس شرکت بورس تهران:

سال‌ ۹۹ سالی تاریخی و پایه‌گذار اتفاقات مهم در آینده بازار سرمایه است/ برای بهبود بازار، گام‌های عملی برخواهیم داشت

سال‌ ۹۹ سالی تاریخی و پایه‌گذار اتفاقات مهم در آینده بازار سرمایه است/ برای بهبود بازار، گام‌های عملی برخواهیم داشت
کدخبر : 16561

نائب رییس هیات مدیره شرکت بورس تهران با اشاره به لغو نرخ‌گذاری دستوری فولاد، گفت: حضور پرقدرت مردم در بازار سرمایه این ظرفیت را ایجاد می‌کند تا با دلسوزی نمایندگان محترم قوانین تنش افرین برای بازار اصلاح شود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی مدبران اقتصاد،دکتر جواد عشقی‌نژاد بعد از بازدید اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از تالار بورس اظهار داشت: امروز  شرکت بورس میزبان یک جلسه همفکری مهم با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، هیئت مدیره و رئیس سازمان بورس و هئیت مدیره شرکتهای بورس و فرابورس خواهد بود تا  مشکلات و موانع خاص از سر راه این بازار برداشته و در جهت بهبود بازار گام‌های عملی برداشته شود.

مدیرعامل مدبران اقتصاد تصریح کرد: همه ما  براین موضوع تاکید داریم قطعا حل مشکلات فعلی از طریق همدلی و همکاری دولت، مجلس و فعالان بازار میسر خواهد شد و نمونه آن را در بحث فولاد و نرخ‌گذاری دستوری دیدیم.

وی افزود: در مورد فولاد البته موارد قانونی هم کمک میکند چرا که  با استناد به ماده ۱۸ نهادهای مالی موضوع به  روال سابق برخواهد گشت.

نایب رئیس هیئت مدیره  شرکت بورس با بیان اینکه  سال 99  سال تاریخی برای بورس بوده نه از نظر بازدهی بلکه این سال پایه‌گذار و منشا اتفاقات مهمی در بازار سال‌های آتی خواهد شد، خاطر نشان کرد: حضور پرقدرت مردم در  بازار سرمایه این ظرفیت را ایجاد می‌کند تا با دلسوزی نمایندگان محترم مجلس، قوانین تنش‌آفرین برای بازار اصلاح شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه