در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت؛

کتاب پایداری شرکتی و مسئولیت اجتماعی پتروشیمی نوری، رونمایی شد

کتاب پایداری شرکتی و مسئولیت اجتماعی پتروشیمی نوری، رونمایی شد
کدخبر : 16629

همزمان با برگزاری پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت کشور، از کتاب پایداری شرکتی و مسئولیت اجتماعی ( از تئوری تا عمل) شرکت پتروشیمی نوری رونمایی شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی نوری، در این کتاب که راهنمای کسب و کار برای پایداری شرکتی است، علاوه بر شفاف سازی مفهوم اصلی مسئولیت اجتماعی(CSR) و بررسی مفهوم پایداری با استفاده از چارچوب استاندارد ۲۶۰۰۰ ، رویکردی عملیاتی برای اجرای  یک استراتژی جامع پایداری و لزوم جاری سازی تفکر پایداری شرکتی در  سازمان‌ها ارائه شده است.

پرداختن به داستان‌ها و مثال‌های واقعی و جذاب در ارتباط با پایداری شرکت و استفاده از یک شرکت فرضی برای ارائه درک درست از مراحل اجرای استاندارد مسئولیت اجتماعی و مفهوم ساده و در عین حال عمیق در مورد پایداری شرکتی از ویژگی های مثبت این کتاب است.

این کتاب به همت روابط عمومی و توسط حمید ستوده فر و حسین رستگار با استفاده از استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ و تجربه عملی پتروشیمی نوری تدوین و منتشر شده است.

شایان ذکر است که در این همایش شرکت پتروشیمی نوری برای دومین سال متوالی تندیس طلایی ویژه گزارش پایداری در سطح بین‌الملل را دریافت کرد.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه