اشرف زاده در مراسم تقدیر و تشکر مدیران عامل سه طرح پترول اعلام کرد:

مدیریت جهادی، اعتماد به جوانان و کار تیمی، شرط راه‌اندازی و افتتاح سه طرح پتروشیمی

مدیریت جهادی، اعتماد به جوانان و کار تیمی، شرط راه‌اندازی و افتتاح سه طرح پتروشیمی
کدخبر : 16672

مدیرعامل پترول گفت: با مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان در سخت ترین شرایط و تحریم های ظالمانه سه طرح مهم پتروشیمی های لردگان، ایلام و ارومیه راه اندازی و به بهره‌برداری رسید تا زمینه برای جهش تولید و رونق اقتصادی فراهم شود و ضمن تبلور خودباوری فعل "خواستن توانستن است" بر بیگانگان نیز به منصه ظهور برسد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان(پترول)، مهندس رسول اشرف زاده مدیرعامل این شرکت در مراسم اعطای لوح تقدیر به مدیران عامل پتروشیمی های لردگان، ایلام و ارومیه با یادآوری این نکته که نیروهای جوان و انقلابی موتور راه اندازی این سه طرح بودند، اظهار داشت: هر جا به نسل جوان اعتماد کردیم و حداقل‌ها را در اختیارشان قرار دادیم پیشرفت کردیم و این جوانان با همت، پایمردی و رشادت خویش بذر امید و همدلی را نشاندند و همچون دلاور مردان عرصه دفاع مقدس، صیانت و سازندگی را سر لوحه خود قرار دادند

وی ضمن اشاره به طرح‌های بهره‌برداری‌شده در پترول که اخیراً با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح شدند، گفت: در سالی که به فرموده مقام عظمی ولایت به سال "جهش تولید" نامگذاری شده است. سه طرح پتروشیمی‌های لردگان، فاز دوم پتروشیمی ایلام و سولفات پتاسیم ارومیه افتتاح شدند که بالغ ‌بر 2 میلیون و 590 هزار تن به ظرفیت کشور اضافه شده و با احتساب این رقم حدود‌ 700 میلیون دلار به درآمد صنعت نیز اضافه شده و دو محصول جدید و با ارزش اوره و سولفات پتاسیم نیز به سبد محصولات تولیدی اضافه شدند که این موضوع برای مجموعه پترول و هلدینگ خلیج‌فارس حائز اهمیت است.

مدیرعامل پترول با اشاره به دستاوردهای ارزشمند راه اندازی طرح های مذکور از جمله راه اندازی طرح¬ها بدون حضور کارشناسان خارجی و صاحبان دانش فنی و دستیابی به رکورد ایمنی گفت این دستاوردها در سال جهش تولید مصداق بارزی است از تجلی خودباوری، ایثار، حسن تدبیر، جسارت در تصمیم¬گیری مدیران و همکاران که در مسیر دشوار مسئولیت ها، با صمیمتی بی بدیل و رشادت بی مثال افتخارات بزرگ آفریدند.

اشرف زاده حرکت قطار پترول را در اجرای طرح‌های تکمیلی صنعت پتروشیمی مهم ارزیابی کرد و گفت: همان گونه که در راه‌اندازی طرح نشان دادیم با کار تیمی، تقویت خودباوری و گام های استوار می‌توان در جنگ اقتصادی پیروز شد، به طور حتم می‌توان در اجرای به‌موقع طرح‌ها نیز موفق عمل نمود.

اشرف زاده سیاست توسعه صنایع تکمیلی و احداث پارک های پایین دستی را در راستای تکمیل زنجیره تولید، ایجاد تنوع بیشتر در محصولات تولیدی، ارتقای ارزش سبد محصولات جلوگیری از خام فروشی، ایجاد اشتغال پایدار و شکوفایی اقتصاد در مناطق کمتر توسعه یافته از جمله برنامه¬های مهم پترول دانست و گفت: همه این برنامه ریزی ها دارای یک رویکرد مشخص همانا پرهیز از خام فروشی و تبدیل محصولات پایه و میانی به محصولات باارزش افزوده بالا هستند.

وی اشتغال‌زایی را در مسیر تکمیل زنجیره ارزش مهم ارزیابی کرد گفت: با اجرایی شدن طرح‌های مختلف در حوزه پایین دست، فرصت‌های زیادی برای ایجاد اشتغال فراهم خواهد شد و با نگاه سازندگی می‌توانیم زمینه‌های توسعه بیشتر را فراهم کنیم.

در خاتمه این مراسم به‌رسم یادبود، لوح تقدیر از طرف مدیرعامل پترول به مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی لردگان، ایلام و ارومیه اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه