مدیرعامل پتروشیمی اروند به "سهام انرژی" خبر داد:

صادرات محصولات پتروشیمی اروند به قوت وشدت در حال انجام است

صادرات محصولات پتروشیمی اروند به قوت وشدت در حال انجام است
کدخبر : 16940

نشان زاده گفت: علی رغم مشکلات تحریمی و موانع موجود، صادرات محصولات پتروشیمی اروند همانند گذشته به شدت و قوت خود در حال انجام است و مشکلات نتوانسته است وقفه ای در آن ایجاد کند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ، حسن نشان زاده مقدم مدیرعامل پتروشیمی اروند در گفتگو با خبرنگار "سهام انرژی" با تاکید بر انجام صادرات شرکت اظهار داشت: معمولا وقفه در صادرات باعث کاهش تولید محصولات هم می شود اما خوشبختانه این موضوع در اروند اتفاق نیفتاد و انجام صادرات روند رو به رشد تولید را هم در پی داشته است.

به زودی جلسه معارفه ورود به بورس خواهیم داشت

وی درباره زمان نهایی عرضه سهام پتروشیمی اروند و ورود به بورس گفت: تمام مقدمات و شرایط ورود پتروشیمی اروند به بورس در حال انجام است و با توجه به نوسانات بازار سهام طی یک تا دو ماه گذشته، ورود سهام اروند به بورس به تاخیر افتاده است و منتظریم تا هر زمانی هلدینگ خلیج فارس به عنوان سهامدار عمده پتروشیمی اروند صلاح بدانند وارد بازار سرمایه شویم.

وی تاکید کرد: تمام مراحل و ملزومات ورود سهام پتروشیمی اروند برای عرضه اولیه آماده است و به زودی جلسه معارفه پتروشیمی اروند برای ورود به بورس صورت خواهد گرفت.

نظارت در فروش محصولات اروند در بورس کالا بر عهده ما نیست

مدیرعامل اروند درباره فروش محصولات این شرکت اعم از pvc گفت: صددرصد محصولات فروش داخلی پتروشیمی اروند اعم از محصولات جامد و مایع از طریق بورس کالا صورت می گیرد به استثنا آنچه که محصولات مایع این شرکت ( کاستیک)از طریق خط لوله به شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هم در حال انجام است.

وی درباره قیمت گذاری این محصولات در بورس کالا به دلیل بازار واسطه ای و نرسیدن محصولات به دست مصرف کننده واقعی، گفت: کنترل بازار بورس کالا در دست ما نیست. شاید قبل از ورود محصول به بازار ما بتوانیم با توجه به نیاز بازار و یا کاهش التهابات آن، کنترلی داشته باشیم اما نظارت  آن بعد از ورود محصولات به بورس کالا در حیطه اختیارات وزارت صمت، بورس کالا، شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان قیمت گذار محصولات پایه پتروشیمی و سازمان تعزیرات و دیگر نهادهای نظارتی است.

نشان زاده در پایان از طرح های توسعه و سرمایه گذاری در پتروشیمی اروند خبر داد که به محض نهایی شدن، آن را اطلاع رسانی خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه