تعمیرات اضطراری واحد NF3 پتروشیمی بندرامام با موفقیت انجام شد

تعمیرات اضطراری واحد NF3 پتروشیمی بندرامام با موفقیت انجام شد
کدخبر : 17830

​با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تعمیرات اضطراری واحد NF3 پتروشیمی بندرامام بدون هیچگونه حادثه انسانی و صنعتی با موفقیت انجام شد.

به گزارش رصداقتصادی ، در ۲۵ بهمن ماه سال جاری واحد NF3 این شرکت با هدف دریافت خوراک حداکثری و رفع موانع تولید وارد تعمیرات اضطراری شد که این تعمیرات با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و با چهل هزار نفر ساعت کار بدون حادثه با موفقیت به پایان رسید.

پتروشیمی بندرامام بابرنامه‌ریزی لازم در مدیریت فنی و تولید فرآورش یک و با مشارکت بخش‌های مختلف علی‌رغم  وجود محدودیت‌های کرونایی طی ۱۶ روز تعمیرات این واحد را با موفقیت و بدون هیچگونه حادثه انسانی و صنعتی اجرایی و در دهم اسفندماه به پایان رساند.

گفتنی است از سال ۱۳۹۵ تاکنون در واحد NF3 در این سطح و به این سبک و شیوه تعمیراتی انجام نشده بود که می‌توان از اهداف مهم و اقدامات تاثیرگذار در این تعمیرات اضطراری به افزایش توان عملیاتی، جلوگیری از نوسانات تولید، افزایش دریافت خوراک بیشتر، جلوگیری از خوردگی در خطوط و ظروف، لایروبی حوضچه‌ها (Cooling)، اورهال توربین وکمپرسورها، تعویض تجهیزات فرسوده و بازسازی آنها اشاره کرد.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی بندرامام دارای سه واحد NF است که این واحد وظیفه دریافت خوراک مایعات گازی (NGL) و تولید محصولات مختلف گازی را دارد.

 

روابط عمومی پتروشیمی بندرامام

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه