پیام مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام بمناسبت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر

پیام مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام بمناسبت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر
کدخبر : 19725

مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام بمناسبت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر پیامی صادر کردند .

به گزارش رصد اقتصادی ، پیام مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام بمناسبت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر به شرح زیر میباشد:

سوم خرداد روز حماسه آفرینی‌، مقاومت، عزم واراده مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب، اقتدار و امنیت ایران اسلامی تا پای جان ایستادند تا دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم، برای همیشه مایوس بماند.

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت، همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. بی‌شک باورها و نگرش‌های اصیل دفاع از حریم ارزش‌های ناب این انقلاب الهی را می‌توان تا ابد برای تمامی آزادی‌خواهان و عدالت‌ طلبان جهان تفسیر کرد.

اینک با گذشت ۳۹ سال از فتح خرمشهر مظلوم، اندیشیدن به آنچه باعث پیروزی اعجازگونه و فتح‌الفتوح آزادسازی خرمشهر شد، برای امروز کشور، درتمام عرصه ها الهام‌بخش و درس‌آموز است. 

امروز اگرچه ابزارهای دشمنی با ملت ایران تغییر یافته، وجنگ اقتصادی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا ،بصورت ظالمانه ابعاد گسترده وجدیدتری بخودگرفته است ، ولیکن کشور با هدایت های داهیانه امام خامنه‌ای عزیز در این جنگ نابرابر نیز پیروز خواهد بود،چون جمهوری اسلامی ایران به دشمنان ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه وحفظ ارزش‌های متعالی خود، هر لحظه آماده ازخودگذشتگی و خلق حماسه‌ای دیگر با رنگ و بوی "سوم خرداد" است.

لذا برخود فرض واجب می دانم ؛فرارسیدن ایام الله سوم خرداد، سالروز آزاد‌سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به همکاران، همسنگران جبهه تولید، به ویژه خانواده‌ی معظم شهداء، ایثارگران ،جانبازان وآحاد ملت ومردم لایق ایلام قهرمان تبریک عرض نمایم و از درگاه خداوند منان برای شهدای والامقام ،دفاع مقدس وآزادسازی خرمشهر، رحمت بی‌کران و علو درجات را مسئلت می‌نمایم. 

بعنوان خادم و سرباز عرصه صنعت ،باور دارم پرسنل تلاشگر مجتمع پتروشیمی ایلام با امید ؛عشق و بهره گیری از آموزه های حماسه سوم خرداد در سال جاری اهداف ترسیم شده شرکت در افزایش بهره وری در تولید را درلبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب محقق خواهند کرد.

               سرباز عرصه‌ی صنعت

                حسن نجفی‌سمنانی 

           مدیرعامل پتروشیمی ایلام

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه