انعقاد تفاهم نامه همکاری منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان

انعقاد تفاهم نامه همکاری منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان
کدخبر : 19802

​تفاهم نامه همکاری با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های متقابل در راستای تربیت نیروی متخصص و کاردان میان منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان امضاء شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، تفاهم نامه همکاری با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های متقابل در راستای تربیت نیروی متخصص و کاردان میان دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به امضا رسید.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس اظهار امیدواری کرد: مدارس عالی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی بتواند در سطوح مختلف نیاز های متفاضیان کار از یک سو و بنگاه های صنعتی و اقتصادی را از سوی دیگر برآورده سازد.

خلج طهرانی از هر گونه همکاری با دانشگاه برای به ثمر رسیدن طرح مدارس عالی مهارتی در هرمزگان استقبال و خاطر نشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در چارچوب ماموریت های خود از بسط مهارت آموزی و ارتقا سطح توانمندی نیروی انسانی حمایت می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این نشست با تاکید بر وجود صنایع بزرگ در هرمزگان و کمبود نیروی ماهر در استان اظهار داشت: تربیت نیروی کارآزموده و متخصص و سوق دادن آنها جهت اشتغال می تواند کمک قابل توجهی به وضعیت اشتغال در استان کند.

احسان کامرانی راه اندازی کارگروه هایی در جهت نزدیک کردن دانشگاه با صنعت را نیازی ضروری دانست و افزود: وجود امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مطلوب در دانشگاههای آزاد اسلامی استان این توان را دارد تا با کمک صنایع مطالعات و تحقیقات گسترده ای در حوزه آموزش نیروهای ماهر انجام دهد.

در پایان ، تفاهم نامه همکاری سه جانبه به منظور ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر در زمینه های تحقیقاتی ، مشاوره ای و آموزشی با امضای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و همچنین مدیر عامل منطقه ویژه صنعتی و اقتصادی خلیج فارس منعقد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه