مدیر عامل شرکت پتروشیمی کارون:

برای استانی‌سازی مانند بومی‌سازی امتیازات ویژه در نظر بگیرید

برای استانی‌سازی مانند بومی‌سازی امتیازات ویژه در نظر بگیرید
کدخبر : 20093

علیرضا صدیقی زاده مدیر عامل شرکت پتروشیمی کارون با حضور در «اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر» گفت: واحد‌های تولیدی باید تلاش کنند تا کیفیت، مدیریت بر کیفیت و تعهد بر کیفیت در ارائه محصولات خود را سرلوحه کار قرار دهند

به گزارش  رصد اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون، در دومین روز از برگزاری «اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر» پنج تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین واحد‌های تولیدی منطقه و شرکت پتروشیمی کارون منعقد شد.

علیرضا صدیقی‌زاده، مدیرعامل این شرکت نمایشگاه حاضر در منطقه بندر ماهشهر را کاری ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد که منطقه ماهشهر بتواند تبدیل به مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌ها از نقاط مختلف کشور شود.

وی در ادامه گفت: واحد‌های تولیدی باید تلاش کنند تا کیفیت، مدیریت بر کیفیت و تعهد بر کیفیت در ارائه محصولات خود را سرلوحه کار قرار دهند.

مدیرعامل پتروشیمی کارون خواستار قراردادن امتیاز ویژه برای خرید از استان شد و ادامه داد: همانطور که برای داخلی‌سازی امتیاز ویژه وجود دارد باید برای خرید استان و استانی‌سازی نیز امتیازات ویژه در نظر گرفته شود.

شرکت پتروشیمی کارون در این نمایشگاه پنج تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های شیمی سازان پاسارگاد، پترو کیمیای آروین، یکه سازان آب و خاک، صنایع کنترل دقیق پارت، قلعه فن آوری مهتران زاگرس در زمینه‌های اسید سولفوریک ۹۸٪، پروژه EPC مبدل تانتالوم، ساخت ۲۰ هزار پالت چوبی، تعمیر و بازسازی بردهای زیمنس، مهندسی معکوس و ساخت قطعات یدکی پمپ‌های مولتی استیج انعقاد کرد.

لازم به ذکر است؛ با انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها ۷۳ نفر از نیروهای بومی به طور مستقیم و ۱۱۷ نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه