در مجمع مدیریت فنی و تولید بسپاران پتروشیمی بندرامام مطرح شد:

افزایش ۱۴ درصدی صادرات محصولات پلیمری بندر امام

افزایش ۱۴ درصدی صادرات محصولات پلیمری بندر امام
کدخبر : 20478

مجمع سالانه مدیریت فنی و تولید بسپاران برگزار و در آن دستاوردها و رکورد‌های تولیدی سال گذشته این مدیریت تشریح شد.

 

به گزارش  رصد اقتصادی  و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در سال ۱۳۹۹ در راستای تحقق شعار سال گذشته «جهش تولید» برنامه ریزی‌های دقیق و مدیریتی کارمحور را در دستور کار مدیریت‌ها قرار داد و با اجرای ماموریت‌های ابلاغی توسط مدیران و کارکنان، زنجیره «پلی الفین» در پتروشیمی بندرامام شاهد توسعه و دستاوردهای گسترده‌ای شد. 

 

مدیریت فنی و تولید بسپاران با تولید حداکثری محصولات پلیمری خود موفق شد در دستاوردهای بزرگ اقتصادی پتروشیمی بندرامام نقش اساسی ایفا کند. صادرات محصولات پلیمری در سال ۱۳۹۹ نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش پیدا کرد و برای اولین در تاریخ پتروشیمی بندرامام، صادرات محصولات پلیمری به رقم بی‌سابقه صد و نه هزار تن رسید. 

همچنین واحد PVC پتروشیمی بندرامام هم در سال گذشته به رکورد جدید تولید رسید. در سال‌های گذشته تولید واحد PVC این شرکت هیچگاه از ۱۶۲ هزار تن عبور نکرده بود، اما در سال ۱۳۹۹ مدیریت فنی و تولید بسپاران موفق شد تولید پی وی سی خود را به ۱۶۶ هزار تن برساند.

بسپاران همراستا با سیاست‌های ابلاغی از مدیرعامل پتروشیمی بندرامام جهت بومی‌سازی قطعات و کاتالیست‌ها حرکت کرد. همکاری کمیته ساخت داخل پتروشیمی بندرامام با متخصصان تولیدی شرکت، منتج به داخلی‌سازی کاتالیست K۲ و جایگزین نوع خارجی، تست عملیاتی حلال ایزوپارافینیک پالایشگاه رازی به منظور توسعه منابع تامین، استفاده از کاتالیست جدید در واحد پلی اتیلن سنگین و همکاری برای ساخت کاتالیست ایرانی و همچنین تعریف پروژه و موفقیت ساخت ۱۰۰ درصد ایمپلر یدکی بلور واحد PVC برای اولین بار شد. 

گفتنی است مدیریت فنی و تولیدی رتبه اول مدیریت دانش را در سطح مدیریت‌های شرکت پتروشیمی بندرامام کسب کرد. 

شایان ذکر است کارکنان و متخصصان پتروشیمی بندرامام علاوه بر پایش مستمر واحد‌های تولیدی مجتمع خود، در راستای پشتیبانی از تولید کشور، در سال گذشته تعمیرات اساسی سانترفیوژ واحد پلی اتیلن سنگین پتروشیمی ایلام را با موفقیت انجام دادند. .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه