​دعوت پتروشیمی آپادانا برای حضور در انتخابات

​دعوت پتروشیمی آپادانا برای حضور در انتخابات
کدخبر : 20601

​شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس در پیامی از مردم خواست تا در پای صندوق های رأی حضور یابند.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

ایران اسلامی بار دیگر در آزمونی بزرگ قرار گرفت. 

امت همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی از آغاز این انقلاب الهی تا به امروز با حضور اگاهانه و مومنانه در تمامی عرصه‌ها پشتیبان این امانت الهی حضرت امام خمینی (ره) بوده و خواهند بود. 

در روز ۲۸ خرداد حماسه‌ای دیگر از تجلی مردم سالاری دینی را شاهد خواهیم بود. در این اوضاع نابسامان داخلی و جهانی و فشارها، تحریم‌ها وبی مهری‌ها و مشقاتی که مردم استوار ایران اسلامی تحمل کرده‌اند حضور آگاهانه و هوشیارانه مجدد پای صندوق‌های رای پیروی از آرمان‌های امام راحل (ره)، لبیک به رهبر فرزانه و تجدید میثاق با شهدای گلگون کفنی است که رفتند تا ایران و ایرانی با عزت پایدار بماند. 

حضور شکوهمند همه‌ی اقوام ایران درپای صندوق‌های رای با هر گرایش وسلیقه‌ای دست‌های بیرون آمده از آستین فتنه را قطع خواهد کرد. 

حضرت امام خمینی (ره) انتخابات را وظیفه‌ای الهی، ملی و انسانی دانسته و حضور در این حماسه باشکوه را برای حفظ ارکان انقلاب ضروری می‌دانند. 

مقام معظم رهبری نیز حضور باشکوه و عزتمند آحاد جامعه ایرانی را پای صندوق‌های رای نشان از عزم، اراده و اقتدار ملی می‌دانند و بر حضور شایسته در این فضای ارزشمند تاکید دارند. 

مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی آپادانا خلیج فارس نیز دوشادوش همه‌ی امت ایران اسلامی در این نشاط اجتماعی حضوری گسترده خواهد داشت باشد که با انتخابی شایسته شاهد شکوفایی و عزت ایرانی اسلامی و مقتدر در عرصه داخلی و بین المللی بوده و پرچم برافراشته از این نهضت را به دست صاحب واقعی آن حضرت مهدی موعود (عج) برسانیم. 

وعده ما ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رای 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه