بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از فرآیند برگزاری آزمون استخدامی

بازدید مدیرعامل پتروشیمی بندرامام از فرآیند برگزاری آزمون استخدامی
کدخبر : 20817

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام به همراه جمعی از مدیران و روسای شرکت از محل و نحوه برگزاری مصاحبه استخدامی پتروشیمی بندرامام بازدید کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، روز یکشنبه ششم تیرماه سال جاری، حمیدرضا رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با حضور در دانشگاه امیرکبیر شهرستان ماهشهر محل برگزاری مصاحبه قبول شدگان آزمون کتبی استخدامی پتروشیمی بندرامام، از فرآیند و نحوه برگزاری مصاحبه بازدید کرد.

در این بازدید حمیدرضا رستمی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و مجریان آزمون استخدامی، اظهار داشت: اصلاح ساختار سازمانی پتروشیمی بندرامام پس از چندین سال و به تبع آن تبدیل شرکت فرآورش به دو مجتمع فرآیندی فرآورش یک و دو، همچنین تبدیل واحد سی اف به دو واحد سی اف یک و دو از جمله اقدامات خاص و موثری است که با هماهنگی ستاد گروه خلیج فارس، ستادهای اجرایی و با پیگیری ویژه رخ داده است.

وی افزود: این تقسیم‌بندی که در قالب ساختار جدید اجرایی شده، سبب توسعه تعمیر و نگهداری در پتروشیمی بندرامام خواهد شد و به زودی شاهد نوسازی واحد‌های مختلف شرکت که در طی سالیان گذشته به آنان رسیدگی نشده و مغفول مانده، خواهیم بود.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام یادآور شد: از سوی دیگر استخدام نیروی انسانی پس از چندین سال از موفقیت‌های پتروشیمی بندرامام است ، که با حمایت هیات مدیره محترم شرکت بوقوع پیوسته است.

حمیدرضا رستمی در پایان اظهار داشت: این تعداد استخدام که معادل استخدام پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج‌فارس بوده، یکی از بی‌نظیرترین استخدام‌هایی است که در چند سال گذشته برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسیده و در پی آن، سیصد و پنجاه نفر پس از طی کردن مراحل مصاحبه و کارآموزی به جمع کارکنان پتروشیمی بندرامام خواهند پیوست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه