پتروشیمی های منطقه پارس پشتیبان بیمارستان های کنگان و دیر

پتروشیمی های منطقه پارس پشتیبان بیمارستان های کنگان و دیر
کدخبر : 21574

شورای راهبردی‎‌ پتروشیمی‎های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزون برتامین یک دستگاه سی.آرم موردنیاز بیمارستان کنگان، ۱۴ میلیارد ریال تجهیزات درمانی به بیمارستان بندر دیر اهدا کرد.

به گزارش رصد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارسرئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس گفت: این شورا در راستای مسئولیت اجتماعی خود دستگاه سی.آرم موردنیاز بیمارستان کنگان را تامین کرد.

مسعود حسنی در تشریح این خبر اظهار کرد: این دستگاه جهت تصویربرداری از شکستگی ها در عمل های نروسرجری(جراحی های مغز و اعصاب) تامین شده که انتظار است در ارتقاء خدمات بیمارستان امام خمینی کنگان به جامعه هدف بتواند نقش شایسته ای را ایفا کند.

وی ادامه داد: دستگاه سی.آرم اهدایی همانند تجهیزات سال گذشته از معتبرترین برندهای موجود بوده و از لحاظ کیفی با وجود خریداری شده در شرایط سخت اقتصادی در زمره بهترین دستگاه های خارجی قرار دارد.

حسنی افزود: هزینه دستگاه سی.آرم خریداری شده بیش از 19 میلیارد ریال بوده که در صورت نیاز بیمارستان در ادامه نیز براساس ظرفیت موجود نیازهای تجهیزاتی این مرکز تامین خواهد شد.

وی  اظهار داشت: شورای راهبردی شرکت‎های پتروشیمی منطقه پارس در راستای ارتقا سطح خدمات حوزه بهداشت و درمان تامین تجهیزات موردنیاز این بخش را به عنوان یکی از اولویت‌‌های اصلی خود دنبال می‌‌کند.

شورای راهبردی پتروشیمی منطقه پارس جنوبی ۱۴ میلیارد ریال تجهیزات درمانی به بیمارستان بندر دیر اهدا کرد

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی گفت: این شورا در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بیش از ۱۴ میلیارد ریال تجهیزات به بخش زنان و زایمان بیمارستان

 مسعود حسنی در نشست بررسی مشکلات واحدهای درمانی شهرستان دیر، مقابله با کرونا را در اولویت برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: در این راستا امکانات لازم برای مراکز درمانی در شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی تأمین می‌شود.

وی با اشاره به تأمین تجهیزات بیمارستان امام هادی علیه‌السلام بندر دیر افزود: پس از اعلام نیاز و بررسی صورت گرفته بیمارستان شهرستان دیر مقرر شد تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان با بهترین کیفیت در اختیار این مرکز درمانی قرار گیرد.

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی بیان کرد: در این راستا نسبت به تأمین الکتروشوک، تخت احیا، انکوباتور نوزاد، ونتیلاتور، کپنوگراف، نبولایزر اولتراسونیک و الکترو اردیوگراف اقدام شده است.

حسنی اظهار داشت: در این راستا همچنین 2 فتال مانیتورینگ و 2 جنین‌یاب به بیمارستان امام هادی علیه‌السلام شهرستان دیر واگذار شد.

وی ارزش این تجهیزات را در مجموع 14 میلیارد ریال دانست و بیان کرد: انتظار‌ است اهدا این تجهیزات نوید بخش ارائه خدمات بیشتری به مناطق پیرامونی منطقه ویژه انرژی پارس و به‌ویژه ساکنان شهرستان دیر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه