پتروشیمی خلیج فارس

حضور فعال شرکت‌های بورسی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی

حضور فعال شرکت‌های بورسی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی
کدخبر : 23662

سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با حضور شرکت‌های فعال در این حوزه‌ها (کیش اینوکس ۲۰۲۱) از دوشنبه در جزیره کیش آغاز به کار کرده است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس: نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) این رویداد نخستین رویداد صنعت مالی و بازار سرمایه از زمان شیوع کرونا در کشور بوده که مانند سنوات گذشته در دو بخش نمایشگاهی و محتوایی برگزار می‌شود.

رویکرد‌ها و محور‌های این رویداد برگرفته از مسائل روز اقتصادی کشور شامل الگو‌های نوین مالی از بازار پول و سرمایه، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بانکداری بین‌المللی، دیپلماسی اقتصادی توسعه تجارت با کشور‌های منطقه، اقتصاد الکترونیک و تأسیس بورس بین‌الملل، اقتصاد مسکن، آینده پژوهی و چند محور دیگر است.

در افتتاحیه این نمایشگاه، «محمدرضا نوایی لواسانی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، «علیرضا دلیری» معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، «ستار هاشمی» معاون فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و «حسین سلاح ورزی» نائب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی ایران به سخنرانی پرداختند.

شایان ذکر است، گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به همراه شرکت‌های بورسی و سرمایه‌گذاری این گروه در این نمایشگاه حضور فعال دارند. 

همچنین «سعید محمد» مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، برخی از نمایندگان مجلس و همچنین برخی از مدیران بانکی از نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از غرفه این گروه بازدید کردند.

گفتنی است، جعفر ربیعی مدیرعامل گروه و مدیران عامل شرکت‌های بورسی گروه نیز از سایر غرفه‌های نمایشگاه بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه