جواد گلی خبر داد:

سومین دوره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، اسفندماه برگزار می‌شود

سومین دوره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، اسفندماه برگزار می‌شود
کدخبر : 23908

​مدیر برند، روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی از برگزاری سومین دوره نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، در هفته اول اسفند خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در این نمایشگاه برای داخلی سازی در صنعت پتروشیمی، تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان امضا شود.

به گزارش  رصداقتصادی ، جواد گلی با اشاره به حضور موفق گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در نمایشگاه کیش اینوکس و امضای تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش ۱۰۵ هزار میلیارد تومان در این نمایشگاه با بانک‌های ملت، تجارت، صادرات و اقتصاد نوین برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای این گروه از برگزاری سومین دوره نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی خبر داد.

وی ادامه داد: از دوم تا چهارم اسفندماه سال جاری سومین دوره این نمایشگاه که در دو دوره گذشته استقبال کم‌نظیری از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان داخلی صنعت پتروشیمی از آن شد، در کیش برگزار می‌شود.

مدیر برند، روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با بیان اینکه در دوره گذشته این نمایشگاه که بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد، تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش ۵ هزار میلیارد تومان برای ساخت داخل در صنعت پتروشیمی به امضا رسید، ادامه داد: بیش از ۲۰۰ شرکت در این نمایشگاه حضور داشتند و باتوجه‌به تجربه خوب دو دوره گذشته، پیش‌بینی می‌شود در سومین دوره این نمایشگاه بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شود.

گلی ادامه داد: با راهبردی و همراهی معاونت علمی - فناوری ریاست‌جمهوری به‌منظور حضور فعالانه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و با همراهی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، امید داریم امسال تفاهم‌نامه‌هایی با انجمن استصنا برای داخلی‌سازی بیشتر و افزایش زمینه داخلی‌سازی در پروژه‌های بزرگ و مگاپروژه‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امضا کنیم.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه سال گذشته قرارداد داخلی سازی پروژه الماس ماهشهر را امضا کردیم و سطح داخلی سازی در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز از ۸۰ درصد عبور کرده، اظهار داشت: امیدواریم امسال نیز بتوانیم تفاهم‌نامه‌های برای مگاپروژه‌های گروه با شرکت‌های دانش‌بنیان و بانک‌ها امضا کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه تسهیلات بانک‌های چهارگانه در نمایشگاه ساخت داخل سال گذشته آماده است، خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری که سال گذشته با ما تفاهم‌نامه امضا کردند، می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها از تسهیلات ۴ درصدی استفاده کنند و ظرفیت استفاده از این وام‌ها همچنان وجود دارد.

روابط‌عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه