شرکت پتروشیمی پارس

بازدید جعفر ربیعی از روند تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی پارس

بازدید جعفر ربیعی از روند تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی پارس
کدخبر : 25130

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در بازدید از روند تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی پارس، از کارکنان این شرکت به دلیل تلاش در کار و تولید و دستیابی به راندمان مطلوب قدردانی کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پارس، جعفر ربیعی و جمعی از مدیران گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از روند انجام تعمیرات اساسی واحد EB/SM این شرکت از نزدیک بازدید کردند و در جریان چگونگی پیشرفت تعمیرات قرار گرفتند.

در این بازدید، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از کارکنان این شرکت به خاطر تلاش و سخت‌کوشی در کار و تولید و همچنین دستیابی به راندمان مطلوب قدردانی کرد و گفت: تلاش و کوشش دسته‌جمعی کارگران، کارکنان و مدیران شرکت پتروشیمی پارس موجب شده که این شرکت موفقیت‌های چشم‌گیری را به دست آورد و همین تلاش‌ها در شرکت‌های گروه است که امروز خلیج‌فارس در جایگاه ویژه‌ای قرارگرفته است.

در حاشیه این بازدید و در نشستی صمیمانه مسعود حسنی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس، گزارشی کامل از روند فعالیت‌های صورت گرفته از ابتدای تعمیرات اساسی را ارائه داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعمیرات اساسی این شرکت مطابق با برنامه زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده انجام و تاکنون باهمت کارکنان و متخصصان این شرکت هیچ‌گونه مشکلی وجود نداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه