شرکت نفت ستاره خلیج فارس

شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزیده ششمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت

شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزیده ششمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت
کدخبر : 26339

شرکت نفت ستاره خلیج فارس موفق به کسب تندیس ششمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، شرکت نفت ستاره خلیج فارس در ارزیابی ششمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت که به همت انجمن مدیریت ایران برگزار شد، موفق به کسب تندیس شد.

رویکرد جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت، محافظت از سرمایه‌های مختلف سازمان است. این سرمایه‌ها صرفاً سرمایه‌های اقتصادی و انسانی نبوده و شامل سرمایه‌های اجتماعی و سرمایه‌های طبیعی نیز هست.

هدف از اجرای این جایزه تشویق بنگاه‌ها به شناسایی مسئولیت‌های اجتماعی‌شان و ایفای نقش مؤثر در این رابطه، توسعه مفاهیم مسئولیت اجتماعی در بنگاه‌ها به منظور افزایش کیفیت زندگی در جامعه، ایجاد انگیزه در بنگاه‌ها برای هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی رویکردهای مرتبط با حوزه مسئولیت اجتماعی، شناسایی و معرفی تجارب برتر مدیریتی بنگاه‌های ایرانی در حوزه مسئولیت اجتماعی و تبادل تجربیات موفق، ترویج فرهنگ گزارش دهی اجتماعی و کمک به ایجاد فضای نوینی از مسئولیت اجتماعی با نگاه آینده‌نگرانه در بنگاه‌ها است.

بخش‌های ششمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت در سه سطح گواهی‌نامه، تقدیرنامه و تندیس برنامه‌ریزی‌شده بودند که شرکت نفت ستاره خلیج فارس موفق به کسب تندیس این دوره شد.

شرکت نفت ستاره خلیج فارس در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی همواره پیشرو بوده است و علاوه بر وظیفه‌ی ذاتی خود مبنی بر تأمین امنیت سبد سوخت ایران اسلامی و تولید بخش عمده‌ای از فرآورده‌های استراتژیک صادراتی و موردنیاز کشور، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را مدنظر قرار داده و سعی داشته است تا به‌عنوان صنعتی نمونه با نگاه به جوامع محلی نقش‌آفرینی کند.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه