پتروشیمی ‌جم

حضور پتروشیمی جم در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۱۴۰۰

حضور پتروشیمی جم در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۱۴۰۰
کدخبر : 26769

پتروشیمی ‌جم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولید الفین در جهان و با هدف معرفی توانایی‌ها، دستاوردها و محصولات استراتژیک خود به همراه شرکت‌های تابعه در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست نیز مانند دوره‌های قبل حضور دارد.

به گزارش  رصد اقتصادی، این شرکت به عنوان مجموعه‌ای پیشرو در صنعت پتروشیمی ایران در راستای افزایش سبد بازارهای هدف خود را با محوریت ارتقای سهم بازارهای بالقوه تلاش می‌کند و در سال‌های اخیر موفق شده سهم قابل توجهی از این بازارها در داخل و خارج از کشور را به خود اختصاص بدهد.

نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک خاورمیانه، در رسته نمایشگاه‌های معتبر این صنعت در جهان قرار گرفته که برگزاری 14 دوره موفق را در کارنامه دارد.  

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت پلیمر و برند برتر نمایشگاهی در سطح آسیا، از دوشنبه ۱۸ بهمن تا پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۰ -7 تا 10 فوریه 2022 میلادی- برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند همه روزه (در ایام برگزاری نمایشگاه) از ساعت ۸ صبح تا 15 بعدازظهر برای بازدید از غرفه پتروشیمی جم به سالن 38 نمایشگاه ایران پلاست واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران مراجعه نمایند.  

 

روابط عمومی پتروشیمی جم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه