شرکت فجر انرژی خلیج فارس

سومین تقدیر توانیر از فجر انرژی برای کمک به تامین برق خوزستان

سومین تقدیر توانیر از فجر انرژی برای کمک به تامین برق خوزستان
کدخبر : 27903

مدیرعامل شرکت توانیر برای سومین بار از شرکت فجر انرژی خلیج فارس برای تزریق برق لحظه ای 500 مگاوات و کمک به تامین برق استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی ، صبح روز جمعه (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) در حاشیه آئین بهره برداری از پروژه های وزارت نیرو در استان خوزستان که با حضور استاندار این استان، مدیرعامل توانیر و نماینده مجلس خبرگان در اهواز از مدیرعامل شرکت فجر انرژی خلیج فارس تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه ای استان خوزستان طی لوح هایی جداگانه از زحمات و تلاش های بی وقفه شرکت فجر انرژی خلیج فارس در  تزریق 500 مگاوات برق لحظه ای و کمک به تامین برق استان خوزستان تقدیر و تشکر کردند.

در لوح مدیرعامل توانیر آمده است که مجموعه فجر انرژی با تولید و تزریق توان در بازه پیک بار ۱۴۰۰ و همچنین مدیریت و کاهش مصرف برق نقش ویژه ای در تامین برق و پایداری شبکه سراسری داشته است.

 پیش از این نیز شرکت فجر انرژی خلیج فارس در سال های ۸۹ و ۹۷ بابت تزریق برق به شبکه سراسری و همچنین کمک به کاهش خاموشی استان خوزستان مورد تقدیر قرار گرفته بود.

 شرکت فجر انرژی خلیج فارس هر ساله در ماه های گرم سال بیش از 500 مگاوات توان لحظه‌ای برق به شبکه برق سراسری ارسال می‌کند. این شرکت در سال ۱۴۰۰ با ارسال بیش از یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون کیلووات، نیمی از کسری برق استان خوزستان را تامین کرده است.

 

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه