پتروشیمی پارس

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تلاش‌های شورای راهبردی پتروشیمی های پارس در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تلاش‌های شورای راهبردی پتروشیمی های پارس در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی
کدخبر : 29008

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با مدیرعامل شرکت پازارگاد و رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی از تلاش‌‌های مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی در ارائه خدمات به محیط پیرامونی و توجه به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد و اظهار داشت: در حوزه صنعت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های مدیریت پدافند غیرعامل، توجه جدی به محیط پیرامونی است.

به گزارش رصد اقتصادی ز؛ نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تأکید بر تدوین سند راهبردی و نقشه راه برای ترسیم ارائه خدمات به محیط پیرامونی گفت: نظارت، باز تولید برنامه و اجرا دقیق فعالیت‌های حوزه مسئولیت اجتماعی می‌تواند به موفقیت‌های حوزه صنعتی کمک کند.

امام جمعه بوشهر خاطر نشان کرد: نقش مهم شرکت عملیات غیرصنعتی و اثرگذاری آن در حوزه صنعت غیرقابل انکار و نقش این شرکت در پشتیبانی و کمک به افزایش تولید در صنعت پتروشیمی منطقه قابل توجه است.

صفایی بوشهری با اشاره به برنامه‌های ارائه شده از سوی رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس افزود: نگاه شما، نگاهی دقیق و‌ علمی است که پس از عملیاتی و اجرایی شدن، شاهد جبران برخی نواقص در محیط پیرامونی صنعت می‌شویم.

وی لزوم تهیه پیوست‌های زیست محیطی، علمی، فرهنگی ، اجتماعی در اجرا طرح‌های صنعتی را مورد تأکید قرار داد و گفت: فعالیت‌های شرکت پازارگاد در عملیات غیرصنعتی می‌تواند نقش‌آفرینی و منشا خدمات بسیار زیادی در رضایت‌مندی مردم‌ مناطق پیرامونی باشد که در این زمینه بکارگیری مشاور برای تحقق برنامه‌های دانش‌بنیان ضروری است.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و رئیس شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس نیز به ارائه گزارشی از عملکرد شورای راهبردی در ارائه خدمات به محیط پیرامونی پرداخت و اظهار داشت: در سال گذشته با مشارکت شورای راهبردی و همراهی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر 220 واحد منزل مسکونی برای استفاده مددکاران این نهاد حمایتی در جنوب استان ساخته شده است.

حجت نظری افزود: شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس ، در سال 1400 نیز بیش از یک هزار میلیارد ریال در قالب 46 طرح در چهار شهرستان عسلویه، کنگان، بندر دیر و جم به سرمایه‌گذاری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پرداخته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه