رپرتاژ اگهی

بهترین و با کیفیت ترین محصولات روغن بهران برش و حرارت

بهترین و با کیفیت ترین محصولات روغن بهران برش و حرارت
کدخبر : 29401

یکی از مهم ترین کالا های پر مصرف تولیدی شرکت نفت بهران روغن های صنعتی آن می باشد که یکی از تولیدات استراتژیک این شرکت می باشد .

حیات بسیاری از شرکت های داخل با وجود تحریم های خارجی به بسیاری از این محصولات وابسته است . در مطالب زیر به برخی از روغن های صنعتی بهران اشاره شده است :

روغن های انتقال حرارت بهران:

روغن انتقال حرارت بهران از کالا های تولیدی شرکت نفت بهران بسیار پر مصرف بوده که از آن در جهت استفاده در انواع دیگ های روغن که از روغن جهت سیال برای انتقال حرارت و گرما استفاده می کنند می باشند که از مزیت های روغن انتقال حرارت بهران می توان به عدم کف کردن و لجن بستن درون کویل های دیگ های روغن اشاره نمود که نسبت به روغن های خارجی دارای کیفیتی قابل قبول و همچنین قیمتی بسیار مناسب تر نسبت به نمونه های خارجی خود دارند .

روغن های گردشی و هیدرولیک بهران

روغن های هیدرولیک موجود د بازار تشکیل شده از روغن پایه و مواد افزودنی است  . روغن هیدرولیک یکی از متداول ترین نوع روغن های مصرفی در صنعت می باشد و دارای کاربرد های گوناگون و تنوع بالا هستند . از روغن های هیدرولیک برای انتقال دادن نیرو و انرژی استفاده می کنند و درصورت ایجاد مشکل در انتقال نیرو سبب آسیب رسی به جک های هیدرولیکی می گردد . یکی از مهم ترین محصولات شرکت نفت بهران در دسته های روغن های صنعتی شامل روغن های هیدرولیک می شود . از مزیت های روغن های هیدرولیکی بهران می توان به پایداری حرارتی و اکسیداسیون عالی ، محافظ بسیار خوب در برابر خورندگی  ، خاصیت ضد سایش مطلوب و ... اشاره نمود . از مدل های اچ روغن هیدرولیک بهران می توان در پرس های سبک و سنگین استفاده نمود .

روغن نساجی بهران

بسیاری از دستگاه های نساجی به علت حرکات دستگاه ها در دور های بالا نیازمند به روانکاری های عالی دارند تا علاوه بر افزایش طول عمر دستگاه ها زمان مستهلک شدن دستگاه ها را کاهش دهند. هریک از روغن های نساجی بر اساس نوع کار و فعالیت مکانیکی در دسته بندی خاص خود قرار می گیرند که برخی از آن ها همچون روغن ماشین های نخ ریسی ، روغن های سفید ، روغن های سیلیکونی و ... می باشد . زیر مجموعه زوغن های صنتی نساجی در شرکت بهران شامل ، روغن بهران دوخت ، بهران بافت و بهران ریس می باشد . روغن های بهران دوخت  نوعی روغن هیدرولیکی سبک و مناسب در جهت روانکاری نمودن ماشین آلات نساجی که در دور های بالا کار می کنند می باشد . روغن صنعتی بهران بافت به صورتی ویژه برای روغن کاری نمودن سوزن ها در ماشین های گردباف با قابلیت شستوشو پذیری مناسب می باشد .

اهداف و خط مشی شرکت نفتی بهران به شرح زیر می باشد :

  • ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان و افزایش بازده تولید و بهره وری ، بهبود رضایتمندی و فناوری در ساخت روانکار های صنعتی و جایگزینی فراورده های داخلی با نمونه های خارجی و کسب تاییدیه های بین المللی برای کیفیت محصولات و خدمات .
  • ارتقا طح دانش ، مهارت ، آگاهی ، فرهنگ و سایر صلاحیت های مرتبط با چرخه عمر و دارایی های مادی و معنوی مشتمل بر اکتسابات ، بهره برداری ، نگهداشت ، به یازی و نوآوری و ...
  • حفظ و ارتقا سلامت کارکنان و پیشگیری از حوادث ، بیماری ها و کاهش ریسک های ایمنی و بهداشت حرفه ای و آلودگی محیط زیست ناشی از فعالیت های تا حد قابل قبول برای حفاظت از نیروی انسانی شاغل و محیط زیست .
  • اجرای کلیه قوانین و مقررات و برآورده نمودن تمامی ضوابط و الزامات قانونی مربوط به مدیریت کیفیت انرژی ، محیط زیست ، ایمنی و بهداشت حرفه ای و دارای های مادی و معنوی و ...
  • استقرار یک ساختار نظام مند مدیریتی با اهداف کنترل و ارتقای فرهنگ ایمنی و، بهداشت حرفه ای و دارایی های مادی و معنوی دارای کاربرد های حوزه فعالیت سازمان و رعایت مندی استاندارد های کیفیت محصول و معیا مصرف انرژی

موارد ذکر شده بالا تنها برخی از خط مشی و اهداف شرکت نفت بهران می باشد که در سال 1400 مورد بازنگری مجدد قرار گرفته است .

جمع بندی

موارد ذکر شده بالا تنها بخشی کوچک از محصولات تولیدی شرکت نفت بهران بود که به آنها پرداختیم . شرکت نفت بهران همواره در جهت افزاش رضایتمندی مشتریان و ارتقای کیفیت محصولات خود کوشیده است و به بسیاری از گواهینامه های استاندارد بین المللی دست یافته است برخی از آنها به شرح زیر می باشد :

ISO 50001:2018

ISO 50001:2014

ISO . IEC 17025 : 2017

HSE-MS(OGP)

IATF 16949 : 2016

ISO 45001 : 2018

و ...

کیفیت رقابتی و همچنین قیمت مناسب نسبت به نمونه های خارجی ، روغن صنعتی نفت بهران موجب کسب نمودن از 30 % سهم روغن های مصرفی در صنایع داخل کشور شده است . توجه داشته باشید جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام نمودن انواع روغن صنعتی بهران می توانید با کارشناسان ما در مجموعه فیداگستر در ارتباط باشید .

شرکت فیدار اویل:

شما مشتریان عزیز می توانید انواع محصولات روغن صنعتی با برند های مختلف را از شرکت ما تهیه کنید و از خدمات شرکت ما بهره مند شوید. از با کیفیت ترین و پر طرفدار ترین محصولات ما می توان به روغن پارس بابک 68، روغن هیدرولیک، روغن بهران تراش و غیره اشاره کرد.

هم چنین شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات انواع محصولات و قیمت روغن بهران برش، بهران سمند، بهران یاقوت و .... با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه