شرکت فجر انرژی خلیج فارس

کارکنان شرکت فجر انرژی با مشارکت بالا، نمایندگان خود را انتخاب کردند

کارکنان شرکت فجر انرژی با مشارکت بالا، نمایندگان خود را انتخاب کردند
کدخبر : 29660

کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس با مشارکت 67 درصدی نمایندگان خود را انتخاب کردند؛ نماینده واحد کار و خدمات اشتغال ناظر بر این انتخابات این رویداد را تجربه ای کامل، شفاف، مطمئن و دربرگیرنده توصیف کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی ، انتخابات کارکنان قرارداد مستقیم (رسمی، مدت معین و مدت موقت) و ارکان ثالث(پیمانکاری) این  شرکت، روز دوشنبه 29 فروردین ماه 1401 با حضور نماینده اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد.

انتخابات برای کارکنان قرارداد مستقیم بر اساس دستورالعمل و روش مشخص شده و به صورت آنلاین و برای کارکنان ارکان ثالث به صورت بر خط و حضوری برگزار شد و در مجموع 763 نفر از کارکنان شرکت فجر انرژی در این انتخابات شرکت و رای خود را به صندوق انداختند.

  انتخابات نماینده کارکنان شرکت فجر انرژی خلیج فارس با مشارکت 67 درصدی کارکنان توانست به حدنصاب رسیده و دو نماینده این شرکت مشخص و معرفی شدند.

مکی نجفی پور نماینده واحد کار و خدمات اشتغال که در تمام مدت برگزاری ناظر انتخابات بوده، از نحوه برنامه ریزی و برگزاری همزمان به صورت الکترونیکی و دستی اظهار رضایت کرده و شکل برگزاری این رویداد را تجربه ای کامل، شفاف، مطمئن و دربرگیرنده توصیف کرده است.

ویژگی مهم این دوره از انتخابات برگزاری الکترونیکی و امکان حضور حداکثری همکاران است، به نحوی که کارکنانی که در مرخصی، ماموریت و استراحت بوده اند، نیز به طور فعال در این رویداد مشارکت کرده و رای خود را ثبت کرده اند. نتایج این دوره نیز، پس از تایید واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه به شرکت ابلاغ شده و دو نماینده، منتخب می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

 

روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه