با هدف تقویت پیوند صنعت و جامعه محلی؛

نشست مدیران صنعت پتروشیمی و مسئولین جامعه محلی استان بوشهر برگزار شد

نشست مدیران صنعت پتروشیمی و مسئولین جامعه محلی استان بوشهر برگزار شد
کدخبر : 29956

نشست تکریم خیرین و هم اندیشی راه های توسعه ای جنوب استان بوشهر ‌ با حضور مدیران صنعت پتروشیمی منطقه پارس ، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، نماینده مردم شهرستانهای دیر، کنگان، جم و عسلویه در‌ مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امینتی استاندار بوشهر، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت، فرمانداران، بخشداران،مدیران دستگاههای اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی‌ از سوی شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، رییس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس در این آیین با تقدیر از حضور مدیران صنعت و مسولین محیط پیرامونی صنعت در این گردهمایی و با اشاره به رویکرد جدید شورای راهبردی در خدمت رسانی به جامعه محلی گفت: تقویت پیوند صنعت و جامعه محلی از مهم‌ترین رویکردهای این شورا در دور جدید و در ادامه فعالیتهای گذشته این شورا می باشد.

دکتر حجت نظری تصریح کرد: توانمندسازی جوانان بومی منطقه ، کمک به توسعه زیرساخت‌ها و زمینه سازی حضور صنایع کوچک محلی و‌حمایت از فعالیتهای صنعتی اشتغال آفرین در استان بوشهر که بتواند خدمات مورد نیاز صنعت نیز تامین نماید در اولویت کاری ما خواهد بود.

رییس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس در ادامه با دعوت از علما و روحانیون ،نخبگان، فعالان اجتماعی و اصحاب رسانه جهت ارایه طرح ها و پیشنهادات خود در حوزه تقویت ارتباط صنعت و جامعه محلی و ساماندهی خدمات رسانی صنایع به محیط پیرامونی تصریح کرد: دست تمام کسانی که در مسیر توسعه خدمات به محیط پیرامونی پارس جنوبی با ما همراه شوند به گرمی می فشاریم.

در ابتدای این نشست مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری به نمایندگی از شورای سیاستگذاری شورای راهبردی از زحمات مهندس حسنی مدیرعامل سابق این شورا قدردانی کرد و از حمایت همه جانبه مدیران صنعت پتروشیمی از برنامه های شورای راهبردی خبر داد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست گفت: برای رضایت مندی مردم و کاهش مشکلات موجوددر منطقه طرح‌های ویژه ای در شورای راهبردی و صنعت نفت در حال پیگیری است که امیدواریم با تخصیص منابع و ایجاد زیرساخت های اقتصادی توسعه پایدار در منطقه رقم بخورد.

مهندس سخاوت اسدی افزود: کلید توسعه در منطقه اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان است امیدواریم با تقویت همدلی موجود و گسترش خدمات صنعت نفت در مطنقه شاهد رشد و شکوفایی و توسعه متوزان در منطقه باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این نشست با اشاره به دغدغه اشتغال جوانان جویای کار گفت: شرکتها و صنایع می توانند با استفاده از نیروهای جوان جویای کار بومی این منطقه نسبت به کاهش سایر هزینه های خود و همچنین افزایش بازدهی کاری برنامه ریزی کنند.

وی با تجلیل از رویکرد نگاه جدید شورای راهبردی خاطر نشان ساخت: نشست مشترک مسولین و مدیران صنعت می تواند به همدلی و هم افزایی با نگاه کمک به توسعه کشور و منطقه اثربخش باشد که این مهم قابل تقدیر است.

نماینده مردم دیّر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از خدمات صنعت به محیط پیرامونی به بیان برخی خواسته های مردم همجوار با صنعت اشاره کرد و گفت: توجه صنعت به محیط پیرامونی می تواند به توسعه همه جانبه و متوازن کمک نماید.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی تصریح کرد: مدیران و مردم شهرستانهای جنوب استان از صنعت پتروشیمی ، نفت و گاز توقعاتی دارند که امیدواریم شورای راهبردی کمالی السابق در همراهی مردم و رفع نیازها و توسعه زیرساخت ها قدم های بلندی بردارد.

 

روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه