در اقدامی ابتکاری در پتروشیمی ایلام انجام شد؛

تقدیر کارکنان پتروشیمی ایلام از مدیر عامل با اهدای تندیس "قدردانیم"!

تقدیر کارکنان پتروشیمی ایلام از مدیر عامل با اهدای تندیس "قدردانیم"!
کدخبر : 29970

کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام در اقدامی ابتکاری با اهدای تندیس «قدردانیم» و لوح سپاس از تلاش‌های ماندگار مهندس نجفی‌سمنانی سرباز عرصه‌ی صنعت قدردانی کردند.

به گزارش  رصد اقتصادی ، جمع کثیری از کارکنان، کارگران و مدیران شرکت پتروشیمی ایلام به مناسبت هفته کار و گارگر در یک اقدام خودجوش و نمادین از حسن نجفی‌سمنانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام برای بهره‌برداری الفین پس از ۱۷ سال، تکمیل منازل مسکونی کارکنان،توجه به تصمیمات کمیته سلامت و همکاران بیمار، رفاهیات کارکنان و خانواده‌ها، پرداخت پاداش و مزایای کارکنان ،توجه ویژه به حق و حقوق نیروهای پیمانکاری ، موافقت با اقدامات پتروشیمی در راستای مسئولیت‌ اجتماعی و... تقدیر نمودند.

در این آیین مهندس نجفی‌سمنانی با تمجید از توان ، تجربه و تخصص جوانان استان ایلام گفت:شرکت پتروشیمی ایلام به عنوان بزرگ‌ترین واحد غرب کشور در تمام زمینه‌ها باید سرآمد باشد.

وی تولید مستمر ،افزایش بهره‌وری و خلق ثروت در‌ صنعت را از مصادیق جهاد اقتصادی کارکنان و‌ متخصصان شرکت برشمرد و ادامه داد:صنعت پتروشیمی به عنوان موتور محرکه‌ی اقتصاد کشور در شرایط دشوار تحریم در قالب صادرات و ارزآوری کمک شایانی به تحرک چرخه‌ی توسعه در‌ کشور داشت.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام افزایش تولید را خلق ثروت ارزیابی کرد و با بیان اینکه تلاش ما بر این بوده است که کارکران و کارکنان دغدغه‌ی معاش نداشته باشند تاکید کرد:همان گونه که نیروهای پرتلاش مجتمع چرخ‌ تولید را به حرکت درآورده‌اند ما نیز وظیفه داریم نگذاریم چرخ زندگی کارکنان از حرکت باز ایستد.

وی با اشاره به اینکه پتروشیمی ایلام جوان است و با افزایش تولید بدهی‌های انباشته شده به دلیل تاخیر در راه‌اندازی فازهای اول و‌ دوم را پرداخت خواهد کرد ادامه داد: با افزایش تولید اتیلن و هیدروژن در آینده نزدیک و با رفع مشکلات موجود خبرهای امیدبخشی از تریبون پتروشیمی منعکس خواهد شد.

در این آیین نیز کارکنان نقطه‌نظرات خود را در قالب نشست هم‌اندیشی مطرح کردند.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه