پتروشیمی جم

پتروشیمی جم و پژوهشگاه صنعت نفت قرارداد همکاری امضا کردند

پتروشیمی جم و پژوهشگاه صنعت نفت قرارداد همکاری امضا کردند
کدخبر : 31071

قرارداد خدمات مشاوره پژوهشی میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پتروشیمی جم در بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» به امضا رسید.

به گزارش رصد اقتصادی، قرارداد خدمات مشاوره پژوهشی میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پتروشیمی جم، روز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران غرفه پژوهشگاه صنعت نفت به امضاء مهندس قنبریان، مدیرعامل پتروشیمی جم  و جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه رسید.

این توافق‌نامه به منظور مشارکت در انجام پروژه‌های پژوهشی و توسعه‌ای با رویکرد انجام پروژه‌های مشترک پژوهشی در زمینه‌های مورد توافق در کمیته راهبری، استفاده از ظرفیت‌های علمی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی طرفین در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست، با هدف محافظت از محیط زیست در حوزه‌های آب، خاک و هوا از طریق تدوین سند جامع HSE، انجام تست‌های آزمایشگاهی، امکان ثبت اختراعات بین‌المللی مشترک، بهره‌جویی از دوره‌های آموزشی تخصصی بین شرکت جم و پژوهشگاه و همکاری مشترک در بهینه‌سازی و توسعه فناوری‌های انرژی است.

شایان ذکر است بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» در روزهای 23 الی 26 اردیبهشت ماه در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه